دیدبان

شعار حج تمتع ۹۴ انتخاب شد

شعار حج تمتع ۹۴ انتخاب شد

به گزارش دیدبان به نقل از خبرگزاری حج ، جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، صبح امروز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و معاونین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.
در این جلسه با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛ معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال 1394 انتخاب شد.
براساس این گزارش، شعار حج هر سال با توجه به شرایط و اولویت‌های جهان اسلام انتخاب می‌شود.
این گزارش حاکی است، همایش‌های فرهنگی و اجرایی حج نیز با بهره گیری از رهنمودهای امام امت و مقام معظم رهبری و گرایش شعار هر سال تنظیم می‌شود.
گفتنی است، سال گذشته با تصویب شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛ معنویت، خود باوری و اتحاد اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال 1393 اعلام شده بود.
شایان ذکر است، اعزام زائران حج 94، از شهریور ماه آغاز می‌شود و 61 هزار و 500 زائر ایرانی و 2 هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن