دیدبان

جنگ یمن پاسخ به تجاوزگری ایران است!

جنگ یمن پاسخ به تجاوزگری ایران است!

به گزارش دیدبان به نقل از العالم، محمد الفزازی شیخ مشهور مغربی مدعی شد: "هیچ گونه تجاوزی علیه ملت یمن وجود ندارد، بلکه آنچه هست همان پاسخ به تجاوزگری ایران است که به یمن برای تخریب عقاید ملت یمن و چپاول ثروت ها و تبدیل آن به حیات خلوت شیعیان به منظور محاصره حرمین شریفین از سمت جنوب نفوذ کرده اند و تلاش می کنند که همین کار را در سمت شمال و شرق مرز عربستان صورت دهند".

الفزازی در صحفه خود در فیسبوک، خلبان متجاوز مغربی را که هواپیمایش روز یکشنبه در یمن سرنگون شد، "طالب شهادت" توصیف کرد و مرگ او را به شاه مغرب و خانواده و ملت یمن تسلیت گفت و افزود که ائتلاف عربی "پاسخی مشروع و طبیعی به تجاوزگری ایران و استفاده از حوثی ها {انصارالله} به عنوان هیزم این جنگ" به شمار می رود.

وی گفت: "حوثی های کودتاگر باید بدانند که همه مغربی ها به خلبان قهرمان خود و ارتش شجاع مغرب افتخار می کنند. باید بدانند که استفاده آنها از متون قرآن کریم و ادعای اینکه خداوند با آنها است. حق را تغییر نمی دهد زیرا خداوند متعال کسانی را که از مخلوق طلب استغاثه می کنند، یاری نمی کند -حتی اگر (این مخلوق) پادشاهی یا پیغمری باشد.

الفزازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی "سی ان ان" درباره مطالبش در فیسبوک نیز خاطرنشان کرد: حوثی ها {انصارالله} دشمنان ما هستند. آنها اهرم نفوذ ایران برای محاصره حرمین شریفین هستند؛ بعد از اینکه شیعه ها توانستند به بحرین و سلطان نشین عمان نفوذ کنند.

وی درتلاش برای تفرقه افکنی میان مسلمانان افزود: هیچ رابطه ای بین اهل سنت و شیعیان نیست. آنها در یک وادی هستند و ما در وادی دیگری. وی مدعی شد که آنها دین خود را بر پایه تکفیر خلفای راشدین و اهانت به خاندان پیامبر (ص) قرار داده اند لذا اصرار دارم که به هیچ وجه به آنها نزدیک نشویم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن