دیدبان

علی مطهری :با مناظره و خروس بازی مخالفم

علی مطهری :با مناظره و خروس بازی مخالفم

به گزارش دیدبان به نقل از موج ، علی مطهری در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان در خصوص فحاشی به کوچک‌زاده اظهار داشت: کوچکف اصطلاحی است که از قدیم در زمینه کوچک‌زاده استفاده می‌کردیم و در مجلس بی‌اختیار لفظ کوچکف را به کار بردم.

وی با بیان اینکه ماجراهای مجلس به گونه‌ای از سوی رسانه‌ها مطرح شد که گویی من پشت تریبون رفته و چنین الفاظی را بیان کرده‌ام، افزود: در زمینه مصاحبه رادیویی نیز قصد من مزاح با کوچک‌زاده بود.

نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دیدگاه شهید مطهری همه احزاب می‌توانند تنها با تابلوی خود فعالیت کنند، تصریح کرد: بدون شنیدن دفاعیات نمی‌توان کسی را مجرم دانست.

مطهری در زمینه فتنه سال ۸۸ نیز گفت: باید این افراد به قانون تمکین کرده و تظاهرات را زیاد ادامه نمی‌دادند، معتقدم از این جهت این افراد دچار خطا شدند و باید دید علت این کار چه بود و ما چه کاری کردیم که اینها اینگونه عمل کردند.

وی در زمینه شرکت در مناظرات نیز گفت: با شکل مناظرات موافق نیستم، مناظراتی باب شده است بیشتر حالت سرگرمی داشته و بیشتر شبیه خروس بازی است و افراد کمتر به دنبال حقیقت هستند.

نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بستن پرونده سال ۸۸ باید توسط قوه قضاییه صورت گیرد، ادامه داد: نباید در هر کاری از رهبری هزینه کرد، اینجا قوه قضاییه کوتاهی کرده است.

مطهری با بیان اینکه هنوز بر روی مواضع خود در زمینه حجاب و عفاف اصرار دارم، گفت: نظر من در زمینه مسائل فرهنگی تفاوتی نکرده است و من برای نخستین بار مسئله ساپورت را در مجلس شورای اسلامی مطرح کردم و گفتم که اجازه ندهید ساپورت در کشور وارد شود و باید دولت در این زمینه نظارت کند.

وی با بیان اینکه من به سخنان روحانی در خصوص وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام قانون نیست، اعتراض کردم، یادآور شد: بیان این سخنان از سوی رئیس جمهور خوب نیست.

نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت دولت فعلی در خصوص مسئله حجاب و عفاف همان وضعیت دولت گذشته است، تصریح کرد: ملاک حکم اسلام است و زن باید با پوشش مناسب در سطح جامعه ظاهر شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن