دیدبان

سرانجام لبنیات برگشت خورده از عراق چه می شود؟!

سرانجام لبنیات برگشت خورده از عراق چه می شود؟!

دیدبان: حتما داستان اضافه شدن روغن پالم به لبنیات را به خاطر می‌آورید! پایان آن داستان را هم شاید. در صورتی پایان ماجرا را در خاطر ندارید، حتما این خبر تعجب‌آور را بخوانید؛ اتفاقی که به برخورد با شرکت‌های متخلف برنمی‌گردد، بلکه دولت این بار قرار است به سراغ ماست‌بندها برود.

به گزارش افکارنیوز ، شاید دلیل اصلی آن، زیانی باشد که این روزها به کارخانه‌های تولید لبنیات وارد شده است؛ آن هم به دلیل بی‌اعتمادی‌ای که نسبت به محصولات خود ایجاد کرده‌اند. البته این حس بی‌اعتمادی نه‌تنها در میان مردم ایران، بلکه کشورهای دیگر هم به‌وجود آمده است و در تازه‌ترین اتفاق، ماست‌های حاوی روغن پالم به گفته رییس سازمان استاندارد از عراق برگشت خورد.

اما با این حال، مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی بی‌توجه به این‌گونه مسایل، به تازگی از برخورد با ماست‌بندها خبر داده؛ اگرچه خود به این موضوع اذعان داشته است که مردم همچنان تمایل دارند که از محصولات فله‌ای استفاده کنند.

به گفته وی، مراکز عرضه فله لبنیات از شهرداری مجوز لازم را می‌گیرند و در این ارتباط هم ما به عنوان دامپزشکی و هم وزارت بهداشت مخالف فعالیتشان هستیم. بنابراین به دنبال آن هستیم تا با کمک دستگاه‌های مختلف، عرضه لبنیات فله را متوقف کنیم؛ بنابراین لبنیاتی‌ها یا باید محصولات فراوری شده عرضه کنند یا تعطیل شوند.

رییس سازمان دامپزشکی البته بدون این‌که گزارشی از میزان سلامت محصولات لبنیاتی‌ها بدهد، نسبت به انتشار این خبر اقدام کرده است. اما نکته مهم در این‌جاست که پس از اضافه شدن روغن پالم به محصولات لبنی یا خبر انتشار افزوده وایتکس به شیر، هم‌اکنون تقاضا برای لبنیات بسته‌بندی شده کم شده است. بنابراین در چنین شرایطی این سوال مطرح می‌شود که آیا سلامت محصولات لبنی فله‌ای کمتر از محصولات بسته‌بندی است؟

البته باید پرسید سرانجام لبنیاتی که بنا به گفته رییس سازمان ملی استاندارد از کشور عراق برگشت خورده است ، چه می شود یا چه شده است؟!

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن