دیدبان

ادعای عجیب حامیان دولت برای مظلومیت روحانی

ادعای عجیب حامیان دولت برای مظلومیت روحانی

به گزارش دیدبان به نقل از صراط، یک روزنامه نزدیک به رفسنجانی، تلاش کرد تا با استناد به نبود اغتشاش در سخنرانی های احمدی‌نژاد و بروز اتفاقاتی در برنامه های حامیان دولت، قدرت را در دست مخالفان دانسته و راهی برای مظلوم نمایی برای دولت پیدا کند!

روزنامه جمهوری اسلامی نزدیک به هاشمی رفسنجانی در مطلب کوتاهی، با طرح ادعای فعالیت آزادانه منتقدان دولت و نیز اشاره به بروز مشکلات و اعتراضاتی برای برنامه‌های برخی چهره‌های حامی دولت، با طرح پرسشی کنایه‌آمیز، از این مسأله انتقاد کرد.
 
در این مطلب آمده است: "روز پنجشنبه گذشته محمود احمدی‌نژاد در بابل بدون آنکه با کوچکترین مزاحمتی از ناحیه مخالفان خود مواجه شود، سخنرانی کرد. همزمان، مخالفان علی مطهری از سخنرانی وی در مشهد ممانعت کردند. در اسفند ماه هم در شیراز به جرم اینکه می‌خواست در دانشگاه این شهر سخنرانی کند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. دیروز هم مخالفان در دانشگاه امیرکبیر تهران هرچه خواستند علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که برای سخنرانی و تکریم اساتید به آنجا رفته بود، شعار دادند. حالا اگر می‌توانید به این سؤال، پاسخ بدهید که: در ایران،‌ قدرت در دست کیست؟ دولت یا مخالفان دولت؟"

ایجاد این ابهام عجیب از سوی روزنامه حامی دولت در حالی است که عمده اتفاقات مربوط به برنامه های شخصیت های حامی دولت به ویژه در دانشگاه های کشور، به دلیل اعتراضات دانشجویان رخ داده است. معلوم نیست ذهنیت حامیان دولت در خصوص این حوادث چیست که عدم اعتراض های اینچنینی به افراد دیگری از جمله احمدی نژاد را نشانه "قدرت" آنها و "مظلومیت" دولت دانسته‌اند!

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن