دیدبان

پست تازه یک فتنه‌گر در سازمان اسناد

پست تازه یک فتنه‌گر در سازمان اسناد

به گزارش دیدبان به نقل از اتاق خبر۲۴، این فرد که رابطه نزدیکی با یکی از سران فتنه داشته و مشاور عالی یکی از استانداران تندرو دوران اصلاحات بوده، بنا به روایت شاهدان، در آن زمان نقش وی در تصمیمات کلیدی از خود آن استاندار پررنگ تر بوده است.

وی در دوران ریاست بر بنیاد فارس شناسی و مشاورت فرهنگی استاندار، فعالیت های گسترده ای در برگزاری جلسات و همایش هایی تحت عنوان "ایران و غرب در آینه یکدیگر" ، "هفته های فرهنگی فرانسه و آلمان"، برگزاری روز شیراز که همراه با تکخوانی خواننده زن بوده، داشته است.

وی جلسات خصوصی نیز با سفرای آلمان و فرانسه در "هفته ایران و آلمان" و "هفته ایران و فرانسه" داشته است و به صورت فعال با کارکنان سفارتخانه های خارجی ارتباط فعال برقرار کرده است.

وی در همان دوران طرح جشن نوروز در تخت جمشید را داد که مورد نکوهش مقامات بلندپایه قرار گرفت.

اساسا این فرد همواره علاقه زیادی به طرح های سکولاریستی از خود بروز داده و به همین علت در راه اندازی و هماهنگی حلقه به اصطلاح فرهنگی همان استان که به " یاران یکشنبه" موسوم شد، نقش اساسی و محوری ایفا کرد.
گفتنی است برخی از اعضای "یاران یکشنبه" دارای سوابق عضویت در لژهای فراماسونری، حزب توده و از نزدیکان اسدالله علم بوده اند.

چاپخانه حافظ در شیراز که پیش از این به صورت غیرمجاز فعالیت می کرد زیر نظر وی بوده و طی چندین مورد از سوی دادگاه به دلیل چاپ نشریات و تراکت های مختلف از جمله کتاب اشعار داریوش (خواننده ضدانقلاب) به مدت چندین ماه تعطیل و توقیف شده است.

وی عضو هیات موسس و از مدیران دانشگاه غیرانتفاعی حافظ است که نقش بسزایی در تحرکات فتنه ۸۸ در این دانشگاه ایفا کرد.

برخی اعضای خانواده "ک.ک" مانند دختر عمویش "ماندانا. ک" بهایی هستند.

حسن خان همایونی پدربزرگ مادری وی، ریاست شورای ۹ نفره بهاییت در شهرسان سروستان را عهده دار بود و مادر او نسرین همایونی در رژیم پهلوی مسئول تشکیلات زنان سروستان و عضو انجمن شهر بوده است.

قدرت الله و شکرالله همایونی دایی های وی ساکن آمریکا و دارای همسر آمریکایی هستند و "فتحعلی.ک"عموی وی مقیم انگلیس و دارای همسر انگلیسی است.

"کامران.ک" یکی از برادران وی به شهادت رسیده و برادر دیگرش نیز همسر خواهر جمیله کدیور است.

آقای مدیر به دلیل سابقه گرایشات چپ مارکسیستی در انتخابات شورای شهر اول رد صلاحیت شد اما چگونه اکنون به ریاست سازمان اسناد این استان مهم دست یافته است، ابهام های فراوانی را به وجود آورده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن