دیدبان

حمایت دیویدکامرون از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

حمایت دیویدکامرون از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس در آستانه انتخابات سراسری این کشور بار دیگر به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت و از اقدامات این رژیم در جریان عملیات نظامی تابستان گذشته به غزه حمایت کرد.

وی در مصاحبه‌ای با یک نشریه یهودی اعلام کرد که نمی‌توان میان اقدامات اسرائیل در این جنگ و گروه‌های فلسطینی مقایسه‌ای صورت داد.

کامرون در بخشی از این مصاحبه گفت: به عنوان یک نخست‌وزیر، اینکه جای مردم اسرائیل باشید که همواره باید شاهد چنین حملات بی‌وقفه‌ای (از سوی فلسطین) باشند اهمیت این مسئله را برای من روشن می‌سازد که باید در کنار اسرائیل ایستاد و از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت کرد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه اسرائیل را رژیمی خواند که از تسلیحات خود برای دفاع از مردمش استفاده می‌کند و در عوض حماس از مردم برای دفاع از خوده بهره می‌گیرد.

به نظر می‌رسد این حمایت کامرون نتایج مثبتی برای وی به همراه داشته است. نتایج نظرسنجی‌های اخیر حاکی از آن است که حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون از حمایت گسترده یهودیان این کشور برخوردار است.  در انتخابات آتی 69 درصد از یهودیان از حزب محافظه‌کار حمایت خواهند کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن