دیدبان
فرمانده کل سپاه:

بایدملاحظات مسئولین در مورد عربستان شکسته شود

بایدملاحظات مسئولین در مورد عربستان شکسته شود

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه «باقرالعلوم» که در سالن همایش بیمارستان بقیة‌الله(عج) تهران برگزار شد، گفت: پیشرفت علمی مان باید اسلامی باشد و اگر این نباشد در مسیر انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه جهاد علمی باید دغدغه مشترک و مهم هر نیروی انقلابی باید باشد اظهار داشت: دغدغه همه پاسداران و مومنین انقلابی پیشرفت انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی محدود به عرصه های داخلی نمیشود، دینی بودن و دینی ماندن و مردمی و بودن و مردمی ماندن و استقلال از شرق و غرب و فراملی بودن از انتظارات رهبری است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه آرمان انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است تصریح کرد: در حال حاضر با این آرمان فاصله داریم.

وی امنیت و سلامت جامعه را دو مساله بسیار مهم و دو الزام قطعی برای پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: ما از آن عبور کرده ایم و البته این موضوع به معنای این نیست که در این حوزه تلاش نکنیم.

فرمانده کل سپاه گفت: در دهه دوم و سوم انقلاب مشکلات امنیتی داشتیم که خدا رو شکر از آن عبور کرده ایم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه نیازمند حرکت جهادی در عرصه های فرهنگی سیاسی اقتصادی و علمی هستیم تاکید کرد: حرکت غیر جهادی ما را به هدف نمی‌رساند.

وی مخالف داشتن را از ویژگی های حرکت های جهادی دانست و اظهار داشت: حرکت های جهادی باید برای خدا و خالصانه و با تلاش باشد، بعنوان مثال در بحث بودجه مخالفت هایی را که مانع رسیدن بودجه به امور تحقیقاتی می شود باید بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد بیرونی انقلاب اسلامی بخوبی جلو می‌رود و موتور محرکه بعد بیرونی انقلاب اسلامی ظلم و استکبار ستیزی است تصریح کرد: نقش ما در داخل مقاومت و ایستادگی است و مخالفت‌هایی که با ما می‌شود بخاطر همین ایستادگی است.

سرلشکر جعفری ادامه داد : هر روز شاهد تقویت ابعاد و قدرت انقلاب اسلامی در بیرون هستیم و دشمنان و امریکا به آن تن داده اند، امروز عربستان خائن دقیقا پا جای پای اسراییل و صهیونیست گذاشته است.

وی با بیان اینکه مسولین ما به خاطر ملاحظاتی که داشتند در مورد عربستان حرفی نمی زدند تاکید کرد: حالا که این حملات صورت گرفته باید این ملاحظات شکسته شود و امروز دیگر آل سعود در معرض اضمحلال و سقوط است.

وی تصریح کرد: موج اول انقلاب اسلامی موجب فروپاشی کمونیسم شد و موج های بعدی ان شااللله سقوط آل سعود را در پی خواهد داشت.

سرلشکر جعفری با اظهار تاسف از اینکه برخی پیشرفت را بدون پسوند اسلامی بودن یا با الگوهای غربی می دانند تاکید کرد :این ییشرفت، پیشرفت ناقصی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن