دیدبان

اجرای طرح جدید در باشگاه مشتریان بانک ملت

اجرای طرح جدید در باشگاه مشتریان بانک ملت

به گزارش دیدبان به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، از مزایای سپرده اوج ملت که از آذرماه سال گذشته برای تمامی افراد قابل افتتاح بوده است، می توان به در اولویت قرار گرفتن سپرده گذاران جهت دریافت کارت اعتباری، پس از مدت سپرده گذاری اشاره کرد.

در طرح مذکور که از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۴ آغاز شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، این امکان برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت یا آن دسته از افراد که پس از اطلاع از طرح به عضویت باشگاه درخواهند آمد، فراهم می شود که در صورت حفظ مبلغ یک میلیون ریال در سپرده خود به هنگام اخذ تسهیلات، از ۵۰ امتیاز نقره ای باشگاه بهره مند شوند.مبلغ مذکور تا زمان بازپرداخت کامل تسهیلات در حساب مشتری باقی خواهد ماند.

امتیاز یادشده برای آن دسته از اعضا که پیش از این به عضویت باشگاه مشتریان بانک ملت درآمده اند، به صورت سیستمی محاسبه و در حساب کاربری ایشان منظور می شود. لیکن درخصوص آن دسته از افراد که تا آن زمان به عضویت باشگاه مشتریان درنیامده اند، مرحله پیش ثبت نام به صورت پشت سیستمی انجام شده و نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای ایشان ارسال خواهد شد.

بر این اساس مشتری فرصت دارد تا ظرف مدت زمان ۳۰ روز از تاریخ دریافت پیامک، ضمن مراجعه به وب سایت باشگاه مشتریان بانک ملت، نسبت به تایید عضویت و تکمیل پروفایل خود اقدام کند و بدین ترتیب به عضویت قطعی باشگاه درآید. در غیر اینصورت پس از اتمام مهلت مذکور، در صورت تمایل به استفاده از مزایای طرح، باید رأساً اقدام به انجام مراحل عضویت (همانند مشتریان عادی) کند.

این گزارش حاکی است، انجام مراحل عضویت از سوی شخص مشتری(برای اعضای جدید)، مانع از اختصاص امتیاز طرح به وی نخواهد بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران