دیدبان

نشر شایعه دروغ طلاق طلاب در سایت جماران و العربیه

نشر شایعه دروغ طلاق طلاب در سایت جماران و العربیه

به گزارش دیدبان به نقل از مشرق ، انتشار شایعه درخواست طلاق همسران 100 طلبه حوزه‌های علمیه به خاطر حرام دانستن و منع تماشای تلویزیون  از سوی شوهرانشان در بسته شنیده‌های یک سایت داخلی بازتاب گسترده‌ای داشت؛ به گونه ای که جدای از سایت‌های خبری داخلی، سایت "جماران" وابسته به بیت حضرت امام(ره) با شبکه وهابی و ضدشیعی "العربیه" در نشر این خبر کذب همصدا شدند.

سایت منبع خبر دروغ  طلاق طلاب را در قالب یک بسته خبری منتشر کرد، اما سایت جماران آن را به صورت یک خبر جداگانه بازنشر داد؛ فارغ از بررسی این موضوع که سایت جماران برغم انتصاب به بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به پایگاهی برای تبلیغ اهداف گروهی تبدیل شده که غالبا قرابتی با عقاید و اندیشه‌های امام راحل ندارند، سوال اینجاست که حتی در صورت صحت این خبر، نشر آن تخریب چهره طلاب و روحانیت نیست؟


حجت‌الاسلام محرابی: طلاق طلاب بخاطر تلویزیون کذب محض است

در پی انتشار شایعه "طلاق 100 طلبه به خاطر تلویزیون"، حجت‌الاسلام جواد محرابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مشرق، اصل خبر و مصاحبه با هریک از سایت های منتشر کننده این خبر تکذیب کرد.

مدیر سابق موسسه فرق و مذاهب ایران ضمن تکذیب موضوع خبر و آمار آن، اظهار داشت:این آمار اگر واقعی هم باشد انتشار آن کار اشتباهی است و به نفع دشمنان و بدخواهان است.

وی افزود: برخی جریانات با نشر این دست خبرها به دنبال تخریب وجهه نظام هستند و در حالی که خودشان روی شاخه نشسته اند دارند همان شاخه را از بُن می‌بُرند.

محرابی اظهار داشت: به فرض هم که شخصی این چنین آماری داده باشد، انتشار این آمار به جز تخریب حوزه‌های علمیه تشویش اذهان عمومی چه حاصلی دارد؟ این دست اقدامات افتادن در دام جریانات سیاسی معاند انقلاب است.


 

هم‌صدایی العربیه با سایت‌های داخلی/ حجت الاسلام محرابی: طلاق طلاب بخاطر تلویزیون کذب محض است


تصویر خبر در سایت جماران، وابسته به بیت حضرت امام(ره)


هم‌صدایی العربیه با سایت‌های داخلی/ حجت الاسلام محرابی: طلاق طلاب بخاطر تلویزیون کذب محض است

تصویر خبر در سایت وهابی و ضدشیعی "العربیه"

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران