دیدبان

علم‌الهدی: چرا روحانی و هاشمی حجاب را سبک کردند؟

علم‌الهدی: چرا روحانی و هاشمی حجاب را سبک کردند؟

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در همایش بانوی انقلاب و متحجرخواندن دلواپسان دوران امام خمینی(ره) اظهار داشت: به‌نظر بنده ما زیاد نمی‌توانیم روی مسئله نقل خاطرات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تکیه کنیم و در رد و یا اثبات آنها سخن بگوئیم.

امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به بیانات رئیس‌جمهور و هاشمی‌رفسنجانی در زمینه بی‌حجابی‌ در این همایش، بیان کرد: موضوع دیگر موضعی بود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و رئیس جمهور در این همایش در برابر بی‌حجابی گرفتند که بنده نیز به این موضع ایراد دارم.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه این همایش به‌مناسبت بزرگداشت بانوی انقلاب برگزار شده بود، تصریح کرد: به‌طور قطع این شخصیت به‌واقع هم‌سنگر امام خمینی(ره)، در تمام مشاهدات و فعالیت‌های انقلاب‌ساز ایشان بوده و وی بانویی است که به‌عنوان مظهر تمام فضائلی بوده که نمونه آن را تنها می‌توان در صدیقه اطهر(س) جستجو کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این خانم مظهر عفاف و حجاب و عصمت است، گفت: حال چرا باید در همایشی که برای بزرگداشت این اسوه برپا شده و با این افتخار که وی هم‌سنگر امام خمینی(ره) بوده‌اند آقایان در مورد سبک کردن مسئله حجاب و یا منکر نبودن بی‌حجابی صحبت کنند، به‌طور قطع این بزرگترین جفا در حق همین خانم است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال‌های انقلاب در مسئله بی‌حجابی آن‌قدر برخورد داشته‌اند که نشانه‌های مثبت آن هویدا است ولی حالا و بعد از سال‌ها و البته با وجود گذر سن، وی در این همایش در رابطه با کوچک کردن مسئله حجاب و یا کم‌اهمیت دادن منکر بی‌حجابی سخن بگویند؛ این مسئله خلاف انتظار و خواسته مردم است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به بخشی دیگر از سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزود: به‌طور قطع سخن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درست نیست چرا که افراد که امروز به‌عنوان دلواپسان نظام و انقلاب در صحنه هستند، جزئی از انقلاب محسوب می‌شوند.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن