دیدبان

انسداد محور کرج- چالوس

انسداد محور کرج- چالوس

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، گلستان و گیلان بارش باران اعلام شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور شیروان- بجنورد در استان خراسان شمالی و جوین به سبزوار در استان خراسان رضوی نیز بارش باران جریان دارد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محور خلخال - اسالم در استان اردبیل و تکاب به شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به انسداد محور کرج - چالوس در استان البرز اشاره کرد و گفت: به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور هراز تردد انواع اتوبوس، کامیون و کامیونت از تهران به آمل و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به دیگر محدودیت‌های موجود در محورهای مواصلاتی اشاره و بیان داشت: در باند شمالی آزادراه تهران -کرج، به علت اجرای عملیات بهسازی و آسفالت تردد وسایل نقلیه از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۴ شهریور از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ در محدوده پل حصارک از شنبه تا سه‌شنبه با محدودیت همراه خواهد بود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج نیز به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ روزهای شنبه تا سه‌شنبه در محدوده پل حصارک تردد با محدودیت اعمال خواهد شد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به رانندگانی که قصد تردد از محورهای خلخال- اسالم و تکاب- شاهین‌دژ را دارند توصیه کرد: که حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران