دیدبان

دست و پا زدن تازه بهائیت برای تخریب امیرکبیر

دست و پا زدن تازه بهائیت برای تخریب امیرکبیر

به گزارش دیدبان به نقل از دیده بان ، "ع.ث" که فردی بهائی و بهائی زاده است به عنوان سخنگوی بهائیت درفضای مجازی فعالیت می نماید و هرازگاهی به عنوان منتقد، متخصص، مهندس، انسان شناس، سخنگو و تعدادی زیادی القاب و عناوین مختلف ساختگی در برنامه های شبکه های مدافع بهائیت از جمله بی بی سی فارسی و من و تو شرکت می نماید، درجدید ترین اقدام خود درصفحه فیس بوک خود سعی بر تخریب شخصیت امیرکبیر داشته است. توهین به امیر کبیر از دستورات ضروری در فرقه ضاله بهاییت است چرا که او رسواکننده و مهمترین عامل مقابله با شیادان کذابی مانند محمد علی باب و میرزا حسینعلی نوری مازندرانی موسوم به بهاء الله بوده است.

این فرد ادعا نموده امیرکبیر طی عریضه ای درخواست پناهندگی از انگلیس را داشته است و نه تنها برای خود بلکه برای خانواده ایشان هم داشته است! در این متن هدفدار علاوه برتوهین به مقام میرزا تقی خان، تلاش برای جبران کینه قدیمی بهائیان از این صدراعظم ایران در دوران ناصری و اقدامات ایشان را بدنبال دارد.


امیرکبیر مشهور به میرزا محمد تقی‌خان فراهانی، یکی از بزرگترین و پر افتخارترین صدراعظم‌های ایران در دوران تاریک ناصرالدین‌شاه قاجار بود. وی همسر عزت‌الدوله، خواهر ناصرالدین‌شاه قاجار بود، همچنین پدر تاج‌الملوک همسر مظفرالدین‌شاه قاجار و پدربزرگ محمدعلی‌شاه، ششمین پادشاه از دودمان قاجار بود.


اقدامات اصلاحی امیرکبیر اندکی پس از رسیدن وی به صدارت آغاز شد و تا پایان صدارت کوتاه وی دنبال شد. دوران صدارت امیر ایران ۳۹ ماه بود.


اما کینه بهائیان از امیرکبیر در چه خصوصی بود؟؟؟

امیرکبیرکه خود فردی مذهبی بود در ارتقاء شان ومنزلت علما و روحانیون تلاش بسیاری داشت. پس از فتنه انگیزی و ایجاد فرقه و ادعای کذب باب، به ویژه نقش برجسته وی درسرکوب شورش باب و ازمیان برداشتن فتنه بابیه که با محاکمه واعدام " علی محمد باب" به پایان رسید، روابط وی و علما دینی را بیش از پیش تحکیم بخشید. وطن دوستی ومخالفت شدید امیرکبیر با نفوذ کشورهای خارجی درایران، تلاش برای برقراری عدالت و امنیت، جلوگیری از شکنجه و آزار متهمان و مجرمان، جلوگیری از پناهندگی جنایتکاران و مجرمین سیاسی وغیره درسفارتخانه های خارجی وتلاش برای قطع ارتباط جاسوسی – اطلاعاتی اتباع داخلی برای نمایندگان خارجی ازدیگراقدامات اصلاح گرانه امیرکبیر درطول دوران کوتاه ( سه ساله ) صدارت بود.

از این‌رو همواره این شخصیت تاریخی که در اذهان ملت ایران بعنوان یک مصلح در میان ظلمتکده قاجار شناخته می‌شود در بیان بهائیان منحرف نکوهیده شده یکی از منفورترین چهره‌های تاریخ این سرزمین شمرده می‌شود و طبعاً فعالان بهائی و رسانه‌های منتسب به ایشان کوشیده‌اند بیش از پیش چهره روشن او را تخریب و آلوده کنند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن