دیدبان

واکنش رئیس مجلس به اتفاق فرودگاه جده

واکنش رئیس مجلس به اتفاق فرودگاه جده

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، علی لاریجانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم با تبریک سال جدید و همچنین فرا رسیدن میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امیدواریم در سال ۹۴ شاهد شکوفایی و رونق تولید بیش از گذشته در قم باشیم که این امر به همت و جدیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی ارتباط دارد و همه باید تلاش کنند تا زمینه سرمایه گذاری در استان را تسهیل کنند.

وی افزود: برخی از تولید کنندگان و سرمایه گذاران از مسائلی همانند قیمت بالای زمین برای احداث واحد تولیدی، چگونگی دریافت تسهیلات و مشکلات مالیاتی ابراز نارضایتی داشتند که این مسائل باید با تشکیل جلساتی بین مدیران و دستگاه‌های مرتبط حل شود.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین ابراز داشت: امیدواریم گفتگوهای هسته‌ای در راستای رفع مشکلات موثر باشد و در ماه‌های آینده خبرهای خوبی بشنویم.

وی در ادامه در خصوص رفتار زشت ماموران سعودی در فرودگاه جده افزود: این مسئله از نظر روحی موضوع آزار دهند‌های برای ملت ما است.

لاریجانی تأکید کرد: این اتقاق باید از راه‌های دیپلماتیک پیگیری شود که دیشب در تماس مسئولان حج و زیارت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شد که خوشبخاته مسئولان ورود خوبی کردند.

رئیس قوه مقننه افزود: مسئولان حج و زیارت و همچنین وزارت امور خارجه باید این موضوع را جدی پیگیری کنند و باید دانست ایستایی در این امر کارآیی نخواهد داشت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن