دیدبان

واکنش صریح سردار فیروز‌آبادی به ادعای بازرسی از مراکز نظامی

واکنش صریح سردار فیروز‌آبادی به ادعای بازرسی از مراکز نظامی

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم شانزدهمین سالگرد شهید صیادشیرازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید صیادشیرازی یک الگو و اسوه باشکوه و با عزت برای ملت ایران بوده است، گفت: شهید صیادشیرازی سرباز اسلام به عنوان یک دانشمند بود و امروز هر فردی از نیروهای مسلح، سپاه‌، ارتش، بسیج، صنایع دفاعی و جهاد سازندگی گرفته تا سراسر کشور و همچنین از ترک، لر، ترکمن، فارس و بلوچ و خوزستان همه شهید صیادشیرازی را دوست دارند.

وی افزود: شهید صیادشیرازی تمام ویژگی‌های لازم را برای دفاع از اسلام ناب محمدی داشت. شهید صیادشیرازی پیرو ولایت فقیه، شجاع، باهوش، برنامه‌ریز و اهل وحدت بین نیروهای مسلح بود که با عمق وجود به مسائل معنوی و روحانیت اعتقاد داشت، اما آنچه شهید صیادشیرازی را متمایز کرده، اخلاص او برای خدا بود، چرا که شهید صیادشیرازی در مقابل خدا خالص بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح از شخصیت شهید صیادشیرازی به عنوان شخصیتی همه‌جانبه یاد کرد و گفت: امروز شهدایی چون بابایی، همت، خرازی و دیگر فرماندهان شهید، همچون شهید صیادشیرازی هستند، اما امروز برای ۱۱۰ تن از فرماندهان عالی‌رتبه شهید مراسم سالگرد برگزار کردیم.

خبرنگاری از سرلشکر فیروزآبادی درباره علت شهادت شهید صیادشیرازی پرسید که وی در پاسخ، گفت: باید این پاسخ را از انگیزه دشمنان پرس‌وجو کرد، اما اینکه دشمن نمی‌خواهد همچون صیادها بمانند تردیدی در آن نیست و به نظر من اگر کسی حتی یک ویژگی‌های صیاد را داشته باشد، دشمن به دنبال نابودی اوست.

خبرنگاری از رئیس ستادکل نیروهای مسلح درباره ادعای بازرسی آژانس از مراکز نظامی ایران پرسید که سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ گفت: این را یک روزنامه داخل کشور به نقل از یک روزنامه فاسق خارجی نقل کرده، چرا می‌خواهید این موضوع را رسانه‌ای کنید، مگر نیروهای مسلح کسی را در بین خودشان راه می‌دهند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن