دیدبان

تیم ما صداقت دارد اما آمریکایی ها دروغ می گویند

تیم ما صداقت دارد اما آمریکایی ها دروغ می گویند

دیدبان: محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما یقین داریم تیم مذاکره کننده ما صداقت دارند و طرف آمریکایی است که در مورد این بیانیه دروغ می گویند.

وی در گفت و گو با افکار نیوز در مورد بیانیه لوزان و مذاکرات هسته ای اظهار داشت: تا تکلیف یگانه بودن این بیانیه مشخص نشود نمیتوان درباره لوزان سخن گفت. مواضعی که نمایندگان کنگره آمریکا میگیرند و یا مسئول اجرایی آنها موضع رسمی نیست بلکه اطلاعیه وزارت خارجه کشور موضع رسمی است.

وی افزود: از همین ابتدا مشکلی در مورد قرائت از بیانیه وجود دارد و امکان قضاوت عادلانه نیست. ما یقین داریم تیم مذاکره کننده ما صداقت دارند و طرف آمریکایی است که در مورد این بیانیه دروغ می گویند.
کوهکن تصریح کرد: منهای دو نگاه افراطی و تفریطی به موضوع بیانیه و پیش تفاهم های در لوزان که برخی ها با نگاه افراطی مذاکره کنندگان را اسطوره می دانند که در سرلوحه تاریخ خواهند ماند و نگاهی نیز می گوید این سند بندگی و از دست دادن تاسیسات است که هیچکدام درست نیست.

وی افزود: باید مطمئن شویم پیش تفاهم توافقی چیست تا قضاوت کنیم. مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات در گذشته فرمودند که طرف های ما صادق نیستند و بهترین دلیل عدم صداقت اینها رفتار دو گانه غربی ها به ویژه آمریکایی ها در دنیا است.

شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: آمریکایی ها در اوکراین به نوعی برخورد و در یمن موضعی متفاوت دارند. منافع آمریکایی ها واقعا با برخورد های دو گانه دارند. در اولین گام در لوزان اگر نقض پیمان کنند نشان می دهد که صداقت ندارند.ما به هیات مذکره کننده اعتماد داریم و اینها از بچه های انقلاب هستند اما باز هم می گویم به امریکایی ها اعتماد نداریم.

کوهکن اظهار داشت: متن آمریکایی ها متفاوت است که باید روشن شود. باید صبر کنیم تا تکلیف اولین قدم روشن شود و امیدواریم هرچه زودتر متن بیانیه تکلیف اش مشخص شود.

منبع: افکار

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن