دیدبان

ناکامی عربستان در تفرقه‌افکنی بین یمنی‌ها

ناکامی عربستان در تفرقه‌افکنی بین یمنی‌ها

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، «جواد عبدالمالک الحوثی» یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن در صنعا با اشاره به تلاش سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، آمریکا و سایر کشورهای همجوار برای تفرقه‌ افکنی در صفوف جنبش انصار الله و کمیته‌های مردمی یمن گفت: این توطئه سعودی-آمریکایی به دلیل هوشیاری ملت یمن، مقاومت و ثبات قدم آن در راه انقلابی مسالمت‌آمیز شکست خواهد خورد.

الحوثی افزود: دستان کثیفی از داخل دولت آمریکا به دنبال برهم زدن بافت متحد کمیته‌های انقلابی یمن هستند اما انقلاب یمنی‌ها ادامه خواهد داشت و انقلابیون پیکره واحدی هستند که ملت یمن محافظ آن است.

این رهبر انصار الله درباره تجاوز سعودی به یمن گفت: این تجاوز مشابه حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین است چرا که رژیم سعودی همچون رژیم صهیونیستی به زور سلاح و با نابود کردن ارزش‌ها و مفاهیم انسانی شکل گرفته است.
الحوثی گفت: رژیم سعودی با جنایات خود علیه یمن می خواهد مردم آن را وادار به تسلیم و تبعیت از خود کند اما ملت مقاوم یمن این خواسته سعودی‌ها را محقق نکرده و زیر بار ذلت نمی‌روند.
وی تاکید کرد: جنبش انصار الله حمله گسترده شبه نظامیان منصور هادی و القاعده به بیش‌تر مناطق یمن را ناکام گذاشتند و تروریست‌های مهاجم زیادی که سرکرده های القاعده بودند در را کشته و برخی که اغلب آنها خارجی بودند دستگیر کرده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن