دیدبان
ادعای دیلی بیست:

پهپادها و زیردریایی های ایران در تصاویر جدید گوگل

پهپادها و زیردریایی های ایران در تصاویر جدید گوگل

دیدبان: وبسایت خبری دیلی بیست با انتشار تصاویری ادعاهایی جدید را در مورد پهپادهای ایرانی منتشر کرده است؛ ادعاهایی که تنها یک نتیجه را به دنبال دارد و آن، پیشرفت نیروی دریایی ایران است.

به گزارش افکارنیوز؛ دیلی بیست می نویسد: جدیدترین تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که ایران بی سر و صدا پهپادها و زیردریایی های خود را در سواحل جنوبی مستقر کرده است. این نشان می دهد که ایران قدرت نیروی دریایی خود را افزایش داده و به دنبال افزایش فشار بر کشتی های جنگی آمریکاست.

تصاویر ماهواره ای، در هفته جاری توسط گوگل ارث، منتشر شد. این تصاویر حاکی از حضور پهپادها و زیردریایی غدیر در بندر جاسک است. این درحالیست که حضور پهپادها و زیردریایی ها در این منطقه پیش از این گزارش نشده بود.




در تصویر فوق، پهپاد مهاجر 4، پایگاه کنترل زمینی آن و پرتاب کننده این پهپاد مشخص شده است


در طی ماه های گذشته، نیروی نظامی ایران در جبهه های مختلف منطقه فعالیت داشته است. استقرار هواپیماهای بدون سرنشین ایران و زیردریایی های کوچک برای پیشگیری از هرگونه حملات احتمالی در آینده انجام شده است.



زیردریایی غدیر و قایق های موشک انداز کلاس سینا


متیو مک لنیس، کارشناس موسسه اینترپرایز و همچنین کارشناس ارشد خاورمیانه در فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا، می گوید: «آنها می خواهند آمریکا را تحت فشار، به سمت مرزهای عربی هدایت کنند به طوری که آمریکا نتواند از نزدیک، عملیاتی انجام دهد.»

دیلی بیست ادعا می کند تصاویر ماهواره ای نشان دهنده گسترش سرمایه گذاری های اقتصادی و نظامی در ساحل جاسک است اما احتمالا در آنجا فعالیت های مخفیانه ای در ساحل صورت می گیرد!

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن