دیدبان

زمان پخش سریال «پایتخت ۴» اعلام شد

زمان پخش سریال «پایتخت ۴» اعلام شد
به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم،‌ محسن تنابنده نویسنده سریال پایتخت در ویژه برنامه تحویل سال جدید در شبکه سوم سیما از پخش سریال پایتخت ۴ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت که این سریال با چهره‌های جدید تولید شده و همزمان با ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

مجموعه نمایشی «پایتخت ۳» در سال ۹۳ نیز پرمخاطب‌ترین سریال مناسبتی نوروز شد. فصل سوم سریال پایتخت، به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی همسرش الهام غفوری از تاریخ ۲۹ اسفند پخش شد. با توجه به فضای آشنای داستان برای مخاطبان، سریال بیشتر به روابط بین شخصیت‌ها پرداخت. داستان بیانگر مشکلاتی است که موجب تغییر وضعیت روحی شخصیت اصلی سریال یعنی نقی (محسن تنابنده) شده‌ است. سایر اعضای خانواده نیز اگر چه خود دچار مشکلاتی هستند اما با این‌حال سعی دارند، به‌نحوی به نقی کمک کنند. ارسطو با زن تازه‌مسلمان چینی ازدواج می‌کند. از شوهرخواهر نقی (بهبود) که در راه حفاظت از حیات‌وحش (یوزپلنگ ایرانی) دچار مصدومیت شده قدردانی می‌شود و ...

کارشناسان شورای نظارت در مجموع ، سریال «پایتخت۳» را اثری « خوب » ارزیابی کرده‌اند.

برپایه این گزارش، نمایش همدلی و همبستگی خانوادگی ، توجه به ضرورت حفاظت از محیط‌زیست، پرداختن به پیشینه‌های کُشتی به‌عنوان ورزشی ملی و پهلوانی کشور ، استفاده مناسب از کمدی موقعیت، باز‌ی‌های باورپذیر، پرداخت طنزآمیز شخصیت‌ها با استفاده از جنبه‌های مختلف فنی از نکات مثبت این سریال بوده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران