دیدبان

نماینده یونیسف: با داعش مذاکره کنید!

نماینده یونیسف: با داعش مذاکره کنید!

به گزارش دیدبان به نقل از العالم ، "هناء سنجر" در کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گفت: چنین مذاکراتی باید دستکم برای محافظت از کودکان انجام شود. آنها درحال حاضر گفت وگو با سازمان ملل را نمی پذیرند. آژانس های امدادرسانی بشردوستانه فقط در این زمینه مسؤول نیستند بلکه این یک مسؤولیت سیاسی است و از این رو طرف های سیاسی باید با گروه داعش گفت و گو کرده و بر این گروه فشار بیاورند و مذاکره را آغاز کنند.
وی افزود: یونیسف ارزیابی کرده است که ۱۴ میلیون کودک به علت درگیری در سوریه و عراق در رنج به سر می برند؛ و نمی توان کمک ها را به دست حدود دو میلیون رساند.

"ریک برینان" از مسؤولان ارشد سازمان بهداشت جهانی نیز گفت: مشکلاتی در زمینه تامین مراقبت های بهداشتی از شهروندان سوری وجود دارد. اوضاع در مناطق تحت کنترل داعش هولناک است. ما خودمان با گروه داعش مذاکره نمی کنیم. مذاکراتی با این گروه وجود ندارد اما قطعا جستجو برای یافتن کانال های دیگری به منظور رساندن کمک های انسانی به مناطق تحت کنترل داعش انجام می گیرد.

اصرار این نمایندگان برای مذاکره با داعش درحالی است که مشخص نیست آنان می خواهند چه سازوکاری را برای تضمین رسیدن کمکها به دست کودکان و یا شهروندان در مناطق تحت کنترل داعش در پیش بگیرند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن