دیدبان
پرویز سروری:

آقای ترکان! همین امروز افشاگری‌ کنید چرا سال‌ آینده

آقای ترکان! همین امروز افشاگری‌ کنید چرا سال‌ آینده

به گزارش دیدبان،‌ پرویز سروری کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور مبنی بر جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات ۹۴ و اینکه سال آینده سال افشاگری است، به فارس گفت: متأسفانه برخلاف مواضع و وعده‌هایی که آقای روحانی در زمان انتخابات داد که از روش‌های غیرمنطقی استفاده نکند و در واقع منتقد رفتارهای گذشته بود اما امروز شاهدیم از همان ادبیات استفاده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر فساد وجود دارد و پول‌های کثیف هست نیاز به اعلام نیست بلکه باید اقدام صورت گیرد؛ هرکس در جهت سوءاستفاده بوده و برای مسائل شخصی و گروهی‌اش تلاش کرده، دولت باید آنها را با مستندات به قوه قضائیه ارائه دهد.

وی ادامه داد: اما اینکه فضای عمومی کشور را متشنج کنیم و بگوییم ما اعلام خواهیم کرد فضای بی‌اعتمادی در کشور ایجاد خواهد شد که به نفع دولت، ملت و جریانات سیاسی نیست.

سروری با اشاره به اینکه آقای ترکان می‌گوید سال آینده سال افشاگری است، گفت: ما از وی این سؤال را داریم چرا سال آینده همین حالا بگویید چرا می‌خواهید در زمان انتخابات این سخنان مطرح شود از این رو این حرف‌ها سیاسی بوده و شائبه ورود دولت در انتخابات را دامن می‌زند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه دولت نباید در عرصه انتخابات ورود کند، گفت: ما در حال حاضر غیر از این موضوع را شاهد هستیم و سخنانی که آقای مشاور می‌گوید منطقی ندارد چرا که ما در گذشته نیز شاهد این رفتارها بودیم و دیدیم که به حل موضوع فساد کمکی نکرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن