دیدبان

اسکانیا محکوم شد

اسکانیا محکوم شد

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا صبح امروز در دومین روز همایش فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام این مطلب افزود: در حادثه اسکانیا تحت هیچ عنوانی کوتاه نیامدیم و علی رغم همه فشارها و تهدیدها شماره گذاری این خودرو بیش از یکسال است که متوقف شده است.

وی افزود: یکی از شعب دادگاه‌ این شرکت را محکوم به پرداخت غرامت و جریمه به دلیل نقص فنی کرده است که از دستگاه قضایی به دلیل پیگیری و رسیدگی به این پرونده تشکر می کنم.

سردار مومنی گفت: این اولین بار است که یک خودرو شماره گذاری اش بیش از یک سال متوقف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در عین تعامل با همه سازمان ها باید وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و در بررسی صحنه تصادف اگر راه یا خودرو نقص داشت نقص آنها را اعلام می کنیم.

وی افزود: اقتدار و اعمال قانون هیچ منافاتی با رعایت ادب و احترام به مردم ندارد و مأموران در عین اعمال قانون باید رعایت ادب داشته باشند.

سردار مومنی گفت: احترام به مردم و رعایت کرامت انسانی تنها یک توصیه نیست بلکه یک دستور سازمانی است و تحت هیچ عنوانی برخورد نامناسب با مردم پذیرفته نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: در طول ایام نوروز حتما باید این موضوع را رعایت کنیم و اجازه نمی دهیم برخورد تعداد اندکی، زحمات خیل عظیم همکاران را زیر سوال ببرد زیرا احترام به مردم اولویت ماست.

وی افزود: کاهش سوانح و تخلفات در شرایطی میسر می شود که با متخلف برخورد شود یا میزان بازدارندگی جرائم بالا باشد در عین حال نباید در حق مردم اجحاف شود که فلان قبض را حتما باید تا غروب پرداخت کنند.
سردار مومنی گفت: امسال حدود ۱۲۰۰ نفر کمتر در تصادفات کشته شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: جریمه کردن برای ما کار شیرینی نیست دوست داریم کسی تخلف نکند و یک ریال از این بابت به خزانه واریز نشود.
وی افزود: کسی که ۳۰ نمره منفی بگیرد باید گواهینامه اش ضبط شود اجرای درست قانون کاهش سوانح را در پی دارد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران