دیدبان
اظهارت جدید بهزاد نبوی:

عارف کاری نکند یک کروبی دیگر روی دستمان بماند

عارف کاری نکند یک کروبی دیگر روی دستمان بماند

دیدبان: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور متهم فتنه 88 و درخصوص محمدرضا عارف تشکیل شد.

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور یکی از متهمین فتنه 88 که اخیرا از زندان آزاد شده تشکیل شد و به بحث پیرامون چگونگی تعامل این جبهه سیاسی با محمدرضا عارف نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اختصاص یافت.

بهزاد نبوی محکوم در فتنه 88 درخصوص چگونگی تعامل با عارف با روانشناسی و ویژگی های رفتاری عارف اشاره کرده و اظهار داشته است: عارف پتانسیل تبدیل به یک کروبی را دارد، کاری نکنید یک کروبی دیگر روی دستمان بماند.

nabvikaroobiaref (2)

وی افزوده است: کروبی هم می‌گفت من رای دارم و در این ماجرا شخص کرباسچی مقصر بود که این فضا را برای کروبی به وجود آورد. باید هوشیار باشیم و عارف را جذب کنیم، بعدا باید یک قالبی پیدا کنیم برای ورود دوباره او به جریان اصلاحات، او الان از ما عصبانی است اما باید شرایطش را برایش فراهم کنیم.

بهزاد نبوی درخصوص نحوه تعامل با دولت روحانی نیز اظهار داشته است: چاره‌ای جز نزدیک شدن به دولت نداریم، دوستان ما در بدنه اصلاحات که فکر می‌کنند غیر از این راهی داریم و تصور رقابت با دولت را دارند، من به شخصه در عقل سیاسی این دوستان تردید دارم.

وی افزود: باید بدنه را کنترل کنیم و جلوی احساسات را بگیریم، نباید دولت نقد شود در رسانه‌ها و علنی، این غیر از اینکه کدورت ایجاد کند و دلخوری دولت را به وجود بیاورد، هیچ راه دیگری ندارد.
 
وی خاطرنشان ساخته است: باید هم و غم خودمان را برای موضوع هسته‌ای بگذاریم، اولویت دولت بحث هسته‌ای است، موضوعات غیر مهمی مثل حصر و زندانیان سیاسی نباید طرح شود، الان وقت طرح این مطالب نیست.

بهزاد نبوی تاکید کرده است: مهم‌ترین موضوع این است که دولت فعلی بتواند کارش را انجام دهد. برخی در کشور دائما می‌گفتند که مسایل را اصلی و فرعی کنید، برای ما حرف درستی است، ما باید اصلی و فرعی بکنیم، انتقاد از دولت باعث می‌شود هم روحانی ناراحت شود و هم طرف مقابل از این اختلافات ما استفاده کند.

شکاف میان اصلاح‌طلبان در نوع مواجهه و موضع‌گیری نسبت به دولت یازدهم و همچنین نسبت به درون جبهه خودشان، امری نیست که بتوان آن را انکار کرد و باید دید که انتخابات مجلس دهم چه تأثیری در همگرایی یا واگرایی آن‌ها خواهد گذاشت. به هر حال، در طول کمتر از دو سال باقی‌مانده تا انتخابات مجلس دهم، در افزایش این شکاف‌ها و یا همگرایی بین اصلاح‌طلبان از یک سو و همچنین دولت یازدهم با اصلاح‌طلبان از سویی دیگر، نقش اساسی ایفا خواهند کرد که مهم‌ترین آن‌ها به وضعیت پروندهٔ هسته‌ای ایران و همچنین وضعیت اقتصادی کشور برخواهد گشت. به این مسئله، دولتمردان یازدهم، خود بیش از دیگران واقف‌اند.

nabvikaroobiaref (3)

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن