دیدبان

اظهارات عجیب مختاباد درباره تأثیرگذاری سینه‌زنی

اظهارات عجیب مختاباد درباره تأثیرگذاری سینه‌زنی

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، عبدالحسین مختاباد در یک‌صد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در نطقی خارج از دستور به بیان چند تذکر پرداخت و اظهار داشت: هفته گذشته شاهد سقوط یک هلی‌کوپتر در ارتفاعات تهران و جان باختن چند نفر بودیم؛ باید یکی توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است و توضیح بدهند که چرا باید این اتفاق‌ها بیفتد.

وی در ادامه اظهارات خود به یکی از مصاحبه‌های وزیر کشور با یک سایت خبری مبنی بر صرف هزینه دومیلیارد تومانی نامزد شورای شهر برای انتخابات،‌ گفت: این فرد روی کدام صندلی شورای شهر نشسته است؟ آن را معرفی ‌کنند. چرا تهمت می‌زنند؟ اگر جلوی این حرف‌ها گرفته نشود وزیر کشور بعدی می‌گوید نامزد شورا 5میلیارد هزینه کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه به برخی از اتفاقات عرصه موسیقی اشاره کرد و اظهار داشت: هنر همواره با دیانت همراه بوده و هنرمندان در عرصه موسیقی و فیلم و غیره آثار قابل توجه دینی داشته‌اند.

وی با بیان "اثر هنری استاد فرشچیان که روز عاشورا را به تصویر کشیده بیشتر است یا سینه‌زنی‌ یک عده،؟" افزود: کاری که این افراد می‌‌کنند قابل احترام است اما چرا چند نفر تصمیم ‌می‌گیرند یک کنسرت اجرا نشود. زمانی یک نفر به امام خمینی گفت: "چرا در رادیو موسیقی پخش می‌کنید؟"، ایشان نیز گفته بودند: «می‌توانی رادیو را خاموش کنی».

مختاباد تصریح کرد: از وزارت ارشاد می‌خواهیم با این مسائل برخورد کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن