دیدبان

رفتار زشت کارکنان هواپیمایی زاگرس با مسافران

رفتار زشت کارکنان هواپیمایی زاگرس با مسافران

به گزارش دیدبان به نقل از البرز، یکی از کاربران البرزنیوز با ارسال پیامی از حوادث تلخی در پرواز مشهد به جزیره کیش خبر داده که متعلق به هواپیمایی زاگرس است.

این شهروند ایرانی نوشته است: پرواز روز 4 شنبه مشهد به کیش هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت 13 ظهر انجام گردد با 5 ساعت تاخیر در ساعت 17:45 دقیقا انجام شد. مسافران در فرودگاه کیش حاضر به ترک هواپیما نشدند و با برخورد بد با مدیرایستگاه زاگرس مواجه شدند و وی به همراه مهمانداران و خلبان و کمک خلبان از پرواز اخراج شدند که خود مسافران اقدام به پذیرائی از خود به همراه شام و مواد غذایی موجود در پرواز کردند و درخواست داشتند تا مدیرکل فرودگاه کیش در محل حاضر نگردد حاضر به ترک پرواز نیستند.
 
با وساطت تحسین بر انگیز حفاظت سپاه و مانع شدن از حرکت مینی بوس حامل خلبانان و مهمانداران بدلیل برخورد بد و رئیس ایستگاه زاگرس مدیرکل فرودگاه کیش در پرواز حاضر گردید و ضمن عذرخواهی قول برکناری مدیرایستگاه کیش و پرداخت خسارت به مسافران را داد
 
به گزارش البرزنیوز همچنین پارسینه با ارائه جزئیات بیشتر از این اتفاق تلخ نوشت:
 
در حالی که مسافران معترض پس از برخورد نامناسب خلبان در پی پاسخی از مسولان خط هواپیمایی دارنده این پرواز بودند، با برخوردی ناشایست و عجیب مواجه شدند. خدمه و کادر پروازی به ریاست خلبان اقدام به خاموش کردن سیستم تهویه و بستن درب های هواپیما می کنند تا مسافران معترض و محبوس با شرایط نامناسبی مواجه شوند.
 
این رفتار صورت گرفته در حالی است که براساس قوانین مصرح داخلی و پروتکل های بین المللی پروازی، خطوط هواپیمایی در مقابل خسارت وارده به مسافران مسول و پاسخگو هستند.
 
از سوی دیگر، هیچ یک از دیگر قوانین پروازی، فرودگاهی و... اجازه چنین برخوردی با مسافران معترض را به دستگاه های متولی و یا شرکت های خصوصی مجری نمی دهد!
 
یکی از مسولان هواپیمایی زاگرس در جزیره کیش نیز ضمن تایید این خبر گفت: هم اکنون مذاکراتی با نماینده معترضین صورت گرفته است.
 
این مسول محلی متذکر شد: جبران خسارت وارده به مسافران پرواز مشهد - کیش، برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است و افراد پس از تکمیل برگه های شکواییه، غرامت خود را باید بجای خط هوایی زاگرس، از این مرچع پیگیری کنند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن