دیدبان

تذکرات خصوصی عضو ارشد پایداری به احمدی نژاد

تذکرات خصوصی عضو ارشد پایداری به احمدی نژاد

دیدبان: یک عضو ارشد حزب پایداری با محمود احمدی نژاد به صورت خصوصی، دیدار و نسبت به فعالیت های وی تذکراتی به وی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، چندی پیش یک عضو ارشد جبهه پایداری که از شاخه تهران این حزب سیاسی است با محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق دیدار کرده و تذکراتی به وی داده است.

این عضو حزب پایداری تاکید کرده است: برای شخص شما هیچ آینده سیاسی متصور نیست چرا که ساز و کارهای نظام از جمله شورای نگهبان شما را رد صلاحیت خواهد کرد.

این نماینده مجلس افزوده است: در عین حال که شما رد صلاحیت خواهید شد حتی افراد نزدیک به شما نیز در معرض رد صلاحیت قرار دارند.

محمود احمدی نژاد هم در پاسخ، بحثی در مورد عملکرد دولت روحانی در یک سال و نیم گذشته، ناکارامدی و فساد در این دولت اشاره کرده و با تاکید بر اینکه نمی توانند با افکار عمومی ارتباط برقرار نمایند گفته است: شما هیچ نگران نباشید همه چیز درست می شود و نظام میدان بیشتری برای ما و دوستانمان ایجاد می کند.

رییس جمهور سابق افزوده است: نظام در مقابل برخی موانع داخل حاکمیت موضع دارد و بخشی از کارهای این افراد را تعطیل خواهد کرد.

احمدی نژاد تاکید کرده است: بحث رد صلاحیت را هم که شما می گویید صحبت کرده ایم و قابل حل است. ما باید کشور را از وضعیتی که بوجود آمده است نجات دهیم. آنقدر بگویم که پرونده هسته ای به ما سپرده می شود و مشکل حل می شود.

منبع: پارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن