دیدبان

آتش سوزی هتل‌ عباسی وجنجال رسانه‌ ها!+عکس

آتش سوزی هتل‌ عباسی وجنجال رسانه‌ ها!+عکس

دیدبان: شب بیست دوم بهمن ماه، یکی از خودروهای حاوی مواد آتش بازی برای شب 22 بهمن که در نزدیکی هتل عباسی در حال حرکت بود، به دلیل یک اشتباه، دجار حریق می شود. این اتفاق پشت هتل عباسی و روبروی بازار هنر رخ داده و باعث سوخته شدن شمشادهای نزدیک هتل می شود. اطفاء حریق به سرعت انجام می گیرد و حریق نه تلفات جانی داشته است و نه خسارات مالی آنچنانی به هتل عباسی و بازار هنر وارد می سازد.

اما خبر این آتش سوزی به صورت ناقص و نادرست در یکی از رسانه های داخلی با تیتر عجیب " بخشی از هتل عباسی و بازار هنر اصفهان در آتش سوخت" منتشر می شود. سایت های خبری داخلی دیگر هم این خبر را با همین تیتر و بعضاً حتی با پیاز داغ بیشتر منتشر می کنند. جالب اینکه در متن همین خبر به درستی اشاره شده است که هتل عباسی آسیبی ندیده، اما تیتر خبر به اشتباه انتخاب شده و غلط انداز است. این خبر به سرعت بر روی خروجی رسانه های بیگانه نیز قرار می گیرد.

آتش سوزی هتل عباسی در شب بیست و دوم بهمن ماه، برای این رسانه ها ارزش خبری زیادی دارد و ظرف چند ساعت خروجی رسانه های معاند را به خود اختصاص می دهد تا در این بی سوژگی محض، بتوانند دست آویزی برای حاشیه سازی در ایران داشته باشند.

نشر یک خبر به شکل ناقص و همچنین بازنشر آن توسط رسانه های داخلی دیگر، حربه ای را دست رسانه های معاند می دهد تا از کاه، کوهی بسازند و به حاشیه سازی مشغول شوند.

گفتنی است شدت حریق تا اندازه ای کم بوده که می توان گفت تقریبا هیچ خسارتی به هتل عباسی وارد نیامده و بازار هنر نیز که اساسا از محل آتش سوزی فاصله زیادی دارد

در تصاویر زیر می توانید در مورد ادعای برخی رسانه های ضد انقلاب و فرصت طلب خارج نشین مبنی بر سوختن هتل عباسی و بازار هنر اصفهان قضاوت کنید. اما باید گفت این بار هم مانند دفعات پیش تیر دروغین شلیک شده آنها به سنگ خواهد خورد.

 

alt

alt

alt

http://rooyeshnews.com/images/stories/abbasi-hotel4.jpg

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن