دیدبان
زهره طبیب زاده:

خانم ابتکار وقتش را صرف موضوع ریزگردها کند نه واردات بنزین

خانم ابتکار وقتش را صرف موضوع ریزگردها کند نه واردات بنزین

دیدبان: زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به وجود ریزگردها در استان خوزستان و عدم سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به این استان اظهار داشت: عدم حضور خانم ابتکار در استان خوزستان که مستقیما به وظیفه وی باز می‌گردد نشان‌دهنده ضعف یک مسئول است.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه خانم ابتکار اگر توانایی این مسئولیت را ندارد باید استعفا دهد‌ و فردی که توانایی دارد روی کار بیاید، یادآور شد: مسئولیت اصلی این شرایط بر عهده خانم ابتکار است و آقای قاضی‌زاده هاشمی میئولیت ثانویه دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد مسئله ریزگردها به خارج از کشور ارجاع داده می‌شد، گفت: اما در اظهارنظرهای کارشناسانه دیدیم که علت اصلی در داخل خاک کشور است و عدم رسیدگی به آن نشان‌دهنده بی‌درایتی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست است که نشان می‌دهد نسبت به مسئولیت خود شناخت دقیقی ندارند.

طبیب‌زاده با تأکید بر اینکه مسئله ریزگردها مربوط به امروز نیست، یادآور شد: خانم ابتکار باید از قبل برای این مسئله چاره‌اندیشی می‌کرد و به جای اینکه وقتش را صرف واردات بنزین کند به این حوزه که مستقیما به او مربوط می‌شود می‌پرداخت و اگر اکنون بخواهد کاری کند نوشدارو پس از مرگ سهراب است.

وی تصریح کرد: ما پیشنهاد تعویض وی را به آقای رئیس‌جمهور دادریم. فردی که توانایی در مسئولیت خود ندارد باید تعویض شود.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن