دیدبان
امین‌زاده:

ایران برای صلح پای میز مذاکره آمده

ایران برای صلح پای میز مذاکره آمده

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور که امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در جمع پرشور مردم تهران حضور یافته بود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ حضور مردم امسال بسیار پرشور و بانشاط‌ بود و شاهد حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن پس از ۳۶ سال بودیم که این نشان از نهادینه شدن انقلاب اسلامی دارد.

معاون حقوقی رئیس جمهور با تأکید براینکه حضور پرشور مردم تصور دشمنان انقلاب اسلامی را مبنی براینکه ممکن است روزی این انقلاب ضربه‌پذیر شود نقش برآب کرد، گفت: این حاکی از نهادینه شدن انقلاب اسلامی است و هر سال شاهد پرشورتر شدن حضور مردم در راهپیمایی هستیم.

وی به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امسال اشاره و تصریح کرد: همه دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی در این راهپیمایی حضور یافته و حمایت خود را بار دیگر از آرمان های انقلاب نشان دادند.

امین‌زاده همچنین به پیام دیگر این راهپیمایی برای مذاکرات هسته‌ای اشاره و اضافه کرد:‌ همانگونه که رئیس جمهور نیز گفت اینگونه نیست که تحریم‌ها ما را پای میز مذاکره کشانده باشد بلکه ایران برای صلح و امنیت جهانی و کمک به مردم منطقه و توسعه کشورهای مختلف که از تحریم آسیب می بینند پای میز مذاکره آمده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور برهمین اساس تأکید کرد: در واقع نگاه جهانی جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا وارد مباحث مذاکره‌ای شود و احساس کردیم که برای ثبات جهانی باید مذاکره داشته باشیم.

برپایه این خبر الهام امین‌زاده صبح امروز از مسیر محمدعلی جناح در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن