دیدبان

چرا کسانی نمی‌خواهند اسلام حقیقی تمدن‌ساز در رسانه‌ها معرفی شود؟

چرا کسانی نمی‌خواهند اسلام حقیقی تمدن‌ساز در رسانه‌ها معرفی شود؟

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز سه‌شنبه در همایش میهمانان خارجی شرکت‌کننده در جشن‌های سی و ششمین سالروز انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه سی و پنج سال پیش در چنین روزهایی دوباره صدای فراخوان حکومت خدا بر زمین برخاست گفت: پس از قرن‌ها که حاکمیت خداوند متعلق به گذشته شمرده می‌شد و مدعی بودند که خدا مرد بزرگترین انقلاب مردمی در دوره جدید سقوط کرد.

وی با اشاره به نامه امام خمینی (ره) به گور‌باچف که در آن مشکل اصلی اتحاد جماهیر شوروی را نه اقتصادی بلکه الحاد عنوان کرده بودند افزود: امام در این نامه به گور‌باچف توصیه کرده است به جای آنکه به دامان سرمایه‌داری غرب بروید متفکران خود را بفرستید تا شما را با قرآن و اسلام آشنا کنند.

رحیم‌پور با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: چرا در رسانه‌های غربی دو موضوع سانسور شده و یک پدیده مصنوعی را مدام جلوی دوربین‌ها منتشر می‌کنند؟ چرا رسانه‌ها جنایات آمریکا و اروپا را علیه بشریت و خود مغرب‌زمین از دوره برده‌داری تا جنگ‌های خونین مذهبی و جنگ‌های اول و دوم جهانی هیچ کدام درست به تصویر نمی‌کشند.

وی ادامه داد: چرا توضیح نمی‌دهند که خونین‌ترین بخش تاریخ جهان قرن بیستم یعنی قرن بسط مدرنیته است؟ چرا جنایات و بمباران‌هایی که امروز ارتش‌های آمریکا و ناتو علیه مسلمانان صورت می‌دهند و در آن از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کنند و نیز شکنجه‌های زندانیان هیچ کدام جلوی دوربین نمی‌آید؟

رحیم‌پور ازغدی با طرح این سوال که چرا حقیقت قرآن در رسانه‌های غربی سانسور شده اما مدام صحنه‌های سوزاندن انسان‌ها، سر بریدن‌ها و به کنیزی بردن زن‌ها نشان داده می‌شود گفت: چرا کسانی نمی‌خواهند اسلام حقیقی تمدن‌ساز که با امام خمینی (ره) در عصر جدید آغاز شد در رسانه‌ها معرفی شود؟ چرا متن قرآن خوانده نمی‌شود و به صورت گزینشی آن را معرفی می‌کنند؟

رحیم‌پور ازغدی اظهار کرد: چرا قرآن و زندگی رسول الله سانسور می‌شود و سخنگوی اسلام را صهیونیست‌ها تعیین می‌کنند؟
وی با بیان اینکه چهره‌ای که مستکبران از اسلام ترسیم می‌کنند از عقل، عدالت، هوشمندی سیاسی محروم است، گفت: آنها می‌خواهند جهان را بین دوراهی انتخاب قرار دهند یا اینکه اسلام سازش، تسلیم و ترک جهاد را ببینند و یا اسلامی که امروز در رسانه‌هایشان دارند،‌ نشان می‌دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه غرب امروز به دنبال تعریف اسلام سیاسی است، گفت: ما از کیاست اسلامی سخن می‌گوییم نه اسلام سیاسی. سیاست اسلامی مبتنی بر توحید واخلاق اسلامی است و بر وجدان، اخلاق، عرفان تاکید دارد.

وی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب اشاره و تصریح کرد: چرا مقام معظم رهبری در نامه خود به جوانان غرب گفتند با رهبران غرب نمی‌توان سخن گفت؟ چون آنان ثابت نیستند.،بنابراین فقط با عصر جدید اروپا و آمریکا می‌توان سخن گفت چون آینده غرب را می‌سازند.

رحیم‌پورازغدی به تاثیر نسخه اصیل قرآن بر روی باورها و اعتقادات اشاره و تاکید کرد: من خودم دیدم که غیرمسلمان مارکسیست، مسیحی و بودایی با خواندن چند آیه و سیره پیامبر مسلمان شدند. این افراد کسانی بودند که با احکام اسلامی مخالفت می‌کردند اما در همان جلسه آمدند و با ما نماز خواندند.

وی ادامه داد: مستکبران از وقتی کمونیست سقوط کرد تمام همت خود را در جهت تخریب متوجه اسلام کردند، به گونه‌ای که امروز اسلام و پیامبر اسلام را به عنوان دشمن مسیح و در افکار غیرمذهبی‌ها نیز دشمن غرب و حقوق بشر معرفی کردند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: امروز غرب عصر خود را روشنگری غرب مدرن نهاده اما در یک فضای تاریک بدتر از قرون وسطی قرار گرفته است. چرا که شستشوی مغزی به وحشیانه‌ترین وجه ممکن حتی بدتر از فاشیست‌ها و کمونیست‌ها توسط سرمایه‌داران غرب علیه قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

رحیم‌پورازغدی به بیداری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: غرب امروز می‌خواهد قیام ملت‌های بیدار اسلامی که علیه ظلم و دیکتاتوری قیام کردند را به یک جنگ مذهبی بین مسلمین به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: آنان می‌خواهند به مردم مغرب زمین بگویند مسلمانان اینگونه علیه خودشان جنگ می‌کنند و خون می‌ریزند وای اگر پای آنان به غرب باز شود، چه می‌کنند؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این پرسش که چرا غرب به دنبال تصویرسازی از اسلامی نیست که برای ساخته شدن آن خودشان هزینه کرده‌اند، گفت: رسانه‌های صهیونیستی حق ندارند از طرف اسلام حرف بزنند. چطور یک رسانه در غرب حق ندارد علیه یهودیان سخن بگوید چرا که اسمش را می‌گذارند یهودی‌ستیزی اما در رسانه‌هایشان مدام به مریم، موسی، عیسی مسیح و پیامبر اکرم اسلام توهین می‌شود و اسمش را می‌گذارند آزادی بیان.

رحیم‌پور ادامه داد: آنان دارند پیامبری را خشن و ظالم معرفی می‌کنند که تاریخ گواه می‌دهد وی از رئوف‌ترین پیامبرهاست. بنابراین از زمانی که علیه پیامبر دست به تخریب زدند ما شنیده‌ایم که فروش قرآن پس از ۱۱ سپتامبر و ماجرای شارلی پاریس چند برابر شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن