دیدبان

آماج حملات فتنه گران به مجلس نهم

آماج حملات فتنه گران به مجلس نهم

به گزارش دیدبان به نقل از عصرامروز، حکایت دروغگویان فتنه گر از این بهتر نمی شود که هرچه بنفع شان باشد حتی اگر از زبان یک مفسد اقتصادی باشد و هنوز اثبات هم نشده باشد آن را در بوق کرنا می کنند ولی آنچه به ضررشان باشد حتی اگر حکم دادگاه صالحه هم باشد را انکار می نمایند!

بنا بر این گزارش داستان ادعای رحیمی مبنی بر پرداخت پول به برخی از کاندیداهای نمایندگی برای مجلس هشتم این روزها از سوی رسانه های معاند با آب و تاب فراوان طوری انعکاس می یابد که انگار این پول به نمایندگان راه یافته به مجلس فعلی (نهم) پرداخت شده است و این نمایندگان بخاطر ایستادگی در برابر فتنه گران آماج حملات آنان قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ما درتازه ترین مطلب سایت ضد انقلابی کلمه مصاحبه آذر منصوری با آفتاب را انعکاس داده که این فعال فتنه 88 بدون اشاره به واقعیت امر در خصوص اظهارات رحیمی مجلس فعلی را آماج حملات دروغین خود قرار داده و اظهار داشته است که: " مجلسی که بنای آن دروغ و فساد باشد نمی‌تواند در راس امور قرار گیرد!!"

**آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با بیان اینکه اتفاقاتی از این دست در دولت نهم و دهم به وفور دیده شده است گفت: اگر در خاطرها باشد در مقطعی دیگر نیز بحث تعاملاتی از این دست بین نمایندگان و دولت گذشته مطرح گردید در آن مقطع نیز برای افکار عمومی این اتفاق تامل‌برانگیز و غیر‌منتظره بود.
**فسادهای شکل گرفته در دولت قبل ... بر بی‌اعتمادی مردم نسبت به نمایندگان مجلس دامن خواهد زد این امر مغایر فرمایش امام خمینی (ره) است که مجلس باید در راس امور باشد چرا مجلسی که بنای آن دروغ و فساد باشد نمی‌تواند در راس امور قرار گیرد.

در خصوص مطالب بالا باید گفت:

1- هنوز سخنان رحیمی در مرجع صالحه اثبات نشده و لذا نمی توان به صرف ادعای وی نمایندگان مجلس گذشته را زیر سئوال برد لذا حضرات مدعی قانون گرایی چطور به خود اجازه می دهند مجلس را چنین بی آبرو نمایند.

2- همانطور که رحیمی گفته آن پولها به کاندیداهای نمایندگی برای مجلس هشتم پرداخت شده است و آن چه ارتباطی به مجلس نهم دارد که این فتنه گر چنین مجلس فعلی را زیر سئوال می برد و بر فرض صحت پرداخت چند مطلب در این خصوص باید لحاظ گردد؛
اولا به چه افرادی پرداخت شده است.
ثانیا آیا افرادی که پول دریافت کرده اند اصلا موفق شده اند به مجلس هشتم راه پیدا نمایند یا نه.
ثالثا آیا آنها به واسطه دریافت آن پولها در ارائه نظرات خود تحت تاثیر قرار داشته اند یا استقلال خود را حفظ کرده اند.
و...

3- مشخص است که مواضع به حق نمایندگان مجلس نهم بدجوری فتنه گران را بی آبرو کرده است که چنین می خواهند به دروغ از آنان انتقام بگیرند و چیزی را که به آنان ارتباط ندارد برای تحت تاثیر قرار دادن توده مردم به دروغ در خصوص آنان مرتبا تکرار می نمایند.

4- مهمترین نکته در این خصوص این است که چرا فتنه گران احکام صادره قضایی در خصوص دوستان و همدستان خود را که توسط دادگاههای صالحه اثبات شده است را قبول نمی کنند ولی ادعای یک مفسده اقتصادی را چنین باور کرده اند و آیا با این دورویی می توانند صادق باشند و به مردم صادقانه خدمت نمایند؟

5- قطعا خدمات دولت نهم متفاوت از دولت دهم می باشد ولی این فتنه گران حاضر نیستند تفاوتی بین آن دو قائل باشند و این نشانه ای دیگر از نفاق این منافقین می باشد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن