دیدبان

سکوت معنادار احمدی نژاد درباره معاون اولش

سکوت معنادار احمدی نژاد درباره معاون اولش

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان ظهر امروز با حضور در حرم امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی را به ملت ایران، جامعه بشری و همه عدالتخواهان و آزادی‌خواهان تبریک می‌گویم و امیدوارم همچون همیشه این فجر سرآغاز دورانی جدید، ایستادن در برابر افقی بالاتر، نگاهی وسیعتر و حرکتی پرشتاب‌تر به سمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: حرکتی که از اول خلقت حضرت آدم(ع) آغاز شد و هر روز که می‌گذرد شتابش بیشتر می‌شود. در عصر ما یک مرد آسمانی و الهی یعنی امام راحل این حرکت را شتاب جدید، حیات جدید و ویژگی جدید بخشید.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان یادآور شد: درست است که در عصر خمینی زندگی می‌کنیم، اما خمینی ادامه پیامبر(ص)، کربلا و حرکت تاریخی انسان‌ها به سمت نقطه موعود است. انقلاب اسلامی آمد و همه آرزوها، اهداف و آمال فروخفته فطری انسان‌ها را پیدا کرد و آنها را به خودشان بازگرداند و راه روشن ساختن فردا را در برابر بشریت قرار داد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: گرچه شیطان و شیاطین با همه توان بسیج شده‌اند تا شعله‌ای که امام (ره) پرفروغ کرد، بی‌فروغ و آن را خاموش کنند.

وی گفت: هر روز که می‌گذرد یاد، نام، راه و آرمان‌های امام راحل روشنتر و پرشکوه‌تر از اعماق دل، جان و اندیشه تک تک انسان‌های روی زمین شعله ور می‌شود و راه را نشان می‌دهد؛ امام آمد تا ملت‌ها با یکدیگر متحد شوند و همه قوای الهی انسان‌ها برای استقرار عدالت و زدودن ظلم ناپاکی و زشتی از صحنه زمین بسیج شوند؛ امام آمد تا ملت‌ها و انسان‌ها با هم جامعه‌ای الهی، آسمانی و زیبا سرشار از عشق، محبت و عدالت به پا کنند.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان تأکید کرد: امروز می‌بینیم که حتی دشمنان امام (ره) برای اینکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند و طراحی‌های شیطانی خود را جلو ببرند، مجبورند که از شعارهای امام (ره) و اهداف و آرمان‌های ایشان به عنوان پوشش و سپر استفاده کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: خدارا شاکریم که سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب یعنی انقلابی که با یاد و نام امام (ره) گره خورده است، حرکت انقلابی ملت ایران و ملت‌ها بسیار پرشتاب‌تر، عمیق‌تر و آگاهانه‌تر است و امروز مفهوم عدالت، انسان، و حقیقت انسانی بسیار روشن‌تر از دهه‌ها و سده‌های گذشته در اندیشه و جان انسان‌ها قرار دارد و ذهنیت متفکران و اندیشمندان و دلسوزان معطوف به ارزش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم که ما را در عصر خمینی(ره) آفرید که با یاد امام جامعه بشری به موعود، انسان کامل، حقیقت انسانی و تجلی اتم و اکمل اسماع الهی و حقیقت عدالت یعنی امام عصر برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه از حضور در حرم امام راحل چه حس و حالی دارید، افزود: حس و حالم این است که هر کس به اینجا می‌آید به یاد آرمان‌ها و ارزشهای امام می‌افتد و از اعماق دلش با آرمان‌های امام راحل میثاق می‌بندد و جهت حرکت خود را تسریع کرده و یک بازیابی و ارزیابی، تصمیم مجدد و اراده مجدد است که همه جهان را به نقطه موعود متصل خواهد کرد.

محمود احمدی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ارزیابی خود از پرونده معاون اول و جلساتش با جبهه پایداری و همچنین برنامه‌های آینده خود سکوت اختیار کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن