دیدبان

تذکر چمران به اداره برق درمورد فیبر نوری

تذکر چمران به اداره برق درمورد فیبر نوری

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، مهدی چمران در ابتدای آغاز یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز فناوری فضایی و یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: یکی از افتخارات کشور ما این است که در فناوری فضایی با استفاده از دانشمندان و متخصصین ایرانی توانسته‌ایم به قله‌های این فناوری دست یابیم و جزء ۱۰ کشور برجسته در این فناوری هستیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هشتمین کشور در دنیا است که توانسته موجود زنده به فضا پرتاب کند و دستیابی به چنین تکنولوژی ارزشمندی با همت متخصصین ایجاد شده و امیدواریم در علوم فضایی روز به روز پیشرفت کنیم و با این جهش علمی عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تذکر به اداره برق تهران اظهارداشت: متأسفانه اداره برق فیبرهای نوری و از روی تیر چراغ برق عبور می‌دهد که این اقدام اشتباه و غلط است و به سلامتی مردم خدشه وارد می‌کند.

چمران تاکید کرد: متاسفانه اداره برق در نقاطی دکل‌های مخابراتی را نصب کرده است که موجب مشکلاتی برای شهروندان تهرانی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه فیبرهای نوری که از روی تیر چراغ برق‌ها عبور می‌کنند باید جمع‌آوری شود، گفت: قطعاً شورا و شهرداری در این خصوص به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته چیت‌چیان وزیر نیرو در جلسه شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کرد و این همکاری‌ها مضاعف‌تر شد ولی هم‌اکنون اداره برق ساز خود را می‌زند و نمی‌توان شهر را به هرج و مرج برد و هرکسی هرکاری که می‌خواهد بکند لذا انتظار داریم این همکاری‌ها به صورت متقابل انجام شود و اداره برق در جلسات شورا گزارش دهد تا این اختلافات برطرف شود.

چمران بیان داشت: ایجاد دکل در مجاور پست برق کار بسیار خطرناکی است و اگر آن دکل سقوط کند نتایج بسیار زیان‌باری را خواهیم داشت.

در ادامه، چمران به جلسه شب گذشته با استاندار و وزیر کشور اشاره کرد و گفت: جلسه خوبی شب گذشته برگزار شد و شیوه نامه‌ای درباره انتخابات شورایاری‌ها داشته‌ایم که همه در این زمینه قول همکاری داده‌اند.

وی گفت: شنبه ساعت ۲ بعد از ظهر نیز کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن