دیدبان

علت اختلاف قوچانی و کرباسچی از زبان مرعشی

علت اختلاف قوچانی و کرباسچی از زبان مرعشی

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا آقای قوچانی و آقای کرباسچی اختلاف پیدا کردند که آقای قوچانی از ماهنامه مهرنامه و هفته‌نامه صدا استعفا داد؟ گفت: خیر، قوچانی فکر می‌کرد با روزنامه مردم امروز میدان بزرگی نسبت به مهرنامه برای او باز خواهد شد؛ البته اگر می‌توانستند ادامه بدهند واقعاً هم وسیع‌تر بود و به نظر من اگر می‌توانستند ادامه دهند، در ۳-۴ ماه آینده روزنامه اول ایران می‌شدند، زیرا گرایش به آنها در جامعه زیاد بود.

وی افزود: البته طبیعی است که منظور من از پیشرفت روزنامه مردم امروز در حوزه جریان ماست، زیرا قطعا ما برای مخاطبان کیهان نمی‌نویسیم و کیهان هم برای مخاطبان ما نمی‌نویسد و هر کسی سعی دارد در حوزه خود فعالیت کند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اختلاف قوچانی و کرباسچی بحث حرفه‌ای بود، وگرنه اختلاف سلیقه‌ای بین آنها نیست، اظهار داشت: آقای قوچانی احساس می‌کرد در روزنامه مردم امروز میدان وسیع‌تری برای کار حرفه‌ایش باز می‌شود، به همین دلیل با آقای عطریانفر و ستاری به دنبال تشکیل روزنامه مردم امروز رفتند ولی برداشت آقای کرباسچی اینگونه نبود و فکر می‌کرد در مهرنامه با دوام‌تر می‌توان کار کرد؛ از این رو، بحث حرفه‌ای بود و اختلاف سلیقه‌ای نبود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن