دیدبان

جنتی دومین وزیری که از دولت روحانی می رود!

جنتی دومین وزیری که از دولت روحانی می رود!

دیدبان: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سی و دومین جشنواره فجر با حاشیه های خود به پایان رسید و بسیاری از این حاشیه ها بدون جواب از سوی وزارت ارشاد نادیده گرفته شد. پس از اتمام جشنواره گذشته باز هم شاهد تابو شکنی ها و حرمت شکنی ها از سوی وزارت ارشاد و شخص وزیر ارشاد بودیم از جمله می توان به انتشار کتابی درباره هجنسگرایی و حاشیه های ایجاد شده در نمایشگاه کتاب و به خصوص حضور وزیر ارشاد در کنسرتی که با خوانندگی یک زن همراه بود اشاره کرد.

پس از حواشی جشنواره گذشته فکر میکردیم که این وزارتخانه جشنواره بعدی را بدون این اتفاقات و به دور از حاشیه برگزار کند؛ اما حال شاهد این هستیم که سی و سومین جشنواره نیز همراه با حاشیه های بزرگی همراه است.

این بار در جدول اعلام برنامه کنسرت های موسیقی که قبل از آغاز جشنواره منتشر می شود، در چندین برنامه که مکان برگزاری کنسرت ها را نشان می دهد نام چند خواننده زن در چندین کنسرت مشاهده می شود. بعضی از این کنسرت ها مخصوص بانوان می باشد که این برنامه نیز خالی از اشکال نیست؛ اما بدترین مورد و خواننده "پری ملکی" است که این خواننده در رده استعداد درخشان شرکت می کند و برنامه خود را در تالار وحدت اجرا می کند. از خوانندگان دیگر زن نیز میتوان به پروین سلطانی و فهیمه نورفردی اشاره کرد.

سوالی که پیش می آید این است که این حرکت وزارت ارشاد تا کجا پیش می رود و این حرکت شکنی ها از سوی این وزارت به سمت کجا میرود؟ آیا آقای جنتی نمیخواهد جواب این حرکت ها را بدهد و جلوی این اتفاقات را بگیرد؟

مردم مومن و انقلابی منتظر اقدام رئیس جمهور در عزل وی و یا اقدام قاطع مجلس شورای اسلامی در استیضاح علی جنتی در قبال عملکرد غیرقابل قبول وی و انحرافات وزارت تحت امر او در یکسال و نیم پیش هستند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن