دیدبان
مجلس تصویب کرد

تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی از سال ۶۸

تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی از سال ۶۸

دیدبان: قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه عصر روز گذشته این کمیسیون و مصوبات آن، گفت: این جلسه با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان و معاون پارلمانی وزیر علوم انجام شد.

وی افزود: در این جلسه دو درخواست از سوی اعضای کمیسیون مطرح شده که یکی درباره دانشگاه فرهنگیان و دیگری درباره نحوه اعطای بورس به دانشگاه‌ها بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: نماینده سوال‌کننده درباره دانشگاه فرهنگیان سوالاتی را درباره نحوه مدیریت و انتصابات براساس گرایش‌های سیاسی، بحث‌های مالیاتی و مدیریت ضعیف این دانشگاه در استان‌ها و توزیع ناعادلانه رشته‌ها و مواردی از این قبیل در این دانشگاه مطرح کرد که تصمیم‌گیری در این خصوص ناتمام ماند و به جلسات بعدی موکول شد.

جعفری گفت: مورد بعدی که در این جلسه بررسی شد درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی از سال 1368 تاکنون و جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها بود که کمیسیون این مسئله را تصویب کرد.

وی ادامه داد: اگر این طرح در صحن علنی نیز تصویب شود تحقیق و تفحص از روند اعطای بورس به دانشگاه‌ها از سال 1368 و جذب هیئت علمی مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن