دیدبان

دو پیام سرنوشت ساز از دو ولی فقیه زمان

دو پیام سرنوشت ساز از دو ولی فقیه زمان

به گزارش دیدبان به نقل از عصرامروز، همه نسل اولی و دومی های انقلاب پیام سرنوشت ساز و تاریخی روح الله زمان به بزرگترین ابر قدرت شرق یعنی شوروی سابق را بخاطر دارند پیامی که در آن پیش بینی شد باید کمونیست را دیگر در موزه های تاریخ جستجو نمایند.

بنا بر این گزارش ولایت فقیه یعنی همین، جانشینی به حق ائمه علیم السلام که در آن می توان دعوت به اسلام یا همان جهاد ابتدایی نمود و حضرت امام (ره) با اینکار به خوبی این مسیر را تبیین نمودند.

به گزارش خبرنگار ما، اما ارسال پیامی دیگر اینبار از سوی امام المسلمین مقام معظم رهبری و دعوت به بررسی کتاب آسمانی خاتم پیامبران (قرآن کریم) و دین مبین اسلام بر خلاف پیام حضرت امام(ره) که آن را برای گورباچف ارسال نمود و مقام معظم رهبری آن را خطاب به عموم مردم غرب ارسال نمودند راهی در جلوی پای مردمی که از اسلام دور هستند گذاشت.

و این حرکت جهادی در پاسخ به حمله و هجوم مسلحانه دشمن صورت نمی‌گیرد، بلکه با هدف عرضه دین اسلام به کافران و گسترش این آیین نجات‌بخش در سراسر جهان تحقق می‌پذیرد. در جهاد ابتدایی، هدف مسلمانان اساساً کشور گشایی و تجاوز به حقوق و آزادی‌های انسان‌های دیگر و گرفتن اموال آنان نیست، بلکه منظور اصلی آنان دعوت مردم به دین اسلام، گسترش حقایق دینی و ترویج شعایر مذهبی است.

به گزارش عصر امروز با توجه به بازخورد پیام مقام معظم رهبری در سطح بین المللی و واکنش رسانه های خارجی و معاند نظام به این پیام می توان سوالات ذکر شده در این پیام که ناظر به بیدار شدن وجدانهای خفته بشری می باشد را مهمترین بخش از این نامه ذکر نمود سئوالاتی از قبیل:

-آیا تا کنون مستقیما به قرآن مسلمانان رجوع کرده اید؟

-آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ (مثلا تبعیض نژادی در غرب و توجه پیامبر به برابری نژادها و...)

-چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین می گردد؟ ( به معنایی دیگر چه منافعی از جبهه استکبار در تضاد با اسلام ناب و حقیقی وجود دارد؟)

-آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ ( در واقع چه تفاوتهایی بین اسلام ناب و نسخه بدلی ساخته شده آن توسط غرب وجود دارد؟)

و....

به گزارش عصر امروز اینها تنها گوشه ای از درایت امام المسلمین است که در برهه ای که غرب قصد داشت در نمایش مضحک فرانسه که قصد ضربه زدن به اسلام را داشت مکر و خدعه آنان را به خودشان برگرداند که در این امر با توجه به بازتابهای فراوان آن در سطح بین المللی بسیار موفقیت آمیز بوده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن