دیدبان

شکایت کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری از دولت

شکایت کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری از دولت

به گزارش دیدبان به نقل از رجانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی قربانی، معاون قضایی رئیس دیوان عدالت اداری با بیان این مطلب به تسنیم گفت: بتازگی ریاست‌جمهوری اقدامی را آغاز کرده که اقدام قابل توجهی است بدین ترتیب که می‌خواهند برخی نیروهای نهاد ریاست‌جمهوری را به دستگاه‌های دیگر منتقل کنند و همین موضوع موجب شده همه کسانی که این ابلاغ را دریافت کردند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

علی‌اکبر بختیاری، مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری نیز در این باره  بیان داشت: جابه‌جایی‌هایی در نهاد ریاست‌جمهوری صورت گرفته و در همین باره شکایت‌هایی واصل و به شعبه دیوان برای رسیدگی ارجاع شده است.

این مقام مسؤول در دیوان عدالت اداری افزود: با توجه به درخواست شاکیان مبنی بر صدور دستور موقت، شعبه رسیدگی‌کننده نیز دستور موقت صادر کرده است.

پیش‌تر قربانی، معاون قضایی دیوان عدالت اداری یکی از دلایل افزایش ورودی پرونده‌ها به دیوان را اجرا نشدن قانون از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرده بود.

به گفته این مقام مسؤول، در سال جاری 5 هزار پرونده در ارتباط با اجرایی نشدن قانون مرخصی زایمان از سوی دستگاه‌های اجرایی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن