دیدبان

بودجه «من و تو» از کجا تامین می‌شود؟

بودجه «من و تو» از کجا تامین می‌شود؟

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، گردانندگان شبکه من و تو مدعی هستند که به رژیم صهیونیستی و سازمان جاسوسی موساد وابسته نیستند، اما فاصله زیادی میان ادعا و عملکرد شبکه من و تو وجود دارد.

مخاطبان بصیر کشورمان نیز به خوبی متوجه اهداف پشت پرده شبکه‌های فارسی‌زبان وابسته به رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی می‌شوند. بر همین اساس، یکی از هموطنان خوش‌ذوق ایرانی مستندی از حمایت‌های آشکار شبکه تلویزیونی من و تو از رژیم صهیونیستی در غالب رپورتاژآگهی و حمایت‌های مالی دولت انگلیس از این شبکه ضد ایرانی تهیه کرده است.

در گزارش زیر بخش‌های مکتوب و ویدئوی این مستند آمده است.

* بودجه شبکه من و تو از کجا تامین می‌شود؟

مبهم بودن منبع تامین بودجه شبکه من و تو و جهت گیریی‌های این شبکه در تحلیل و تبیین وقایع و رویدادهای جهانی، راز همکاری مالی و اطلاعاتی گردانندگان شبکه من و تو با افراد و نهادهای منتسب به رژیم صهیونیستی را مکشوف می‌کند.


شبکه من و تو در یکی از ویژه برنامه‌هایش به معرفی کشور جعلی اسرائیل پرداخت و تهاجم وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی و غصب خانه و اموال فلسطینیان را عملی مشروع و با اهمیت خواند.

به رسمیت شناختن کشور جعلی اسرائیل یکی از گزاره‌هایی است که القاء آن در دستور برنامه سازان و مجریان شبکه من و تو قرار دارد.

در یکی از برنامه‌های این شبکه، یکی از کار‌شناسان به اصطلاح حقوقی با تحریف و جعل تاریخ مدعی شد، فلسطین سرزمین اصلی یهودیان است و دولت اسرائیل یک واقعیت یا فاکتور حقوقی است.

* شبکه من و تو یا بولتن تصویری رژیم صهیونیستی

"سلاح‌های آینده" نام یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که در شبکه من و تو به منظور تعریف و تمجید از ارتش و تسلیحات رژیم صهیونیستی ساخته شد. در این برنامه، گزارشگر سلاح‌های اسرائیلی را منطبق با فناوری نوین دانست.

اما ویژه برنامه‌های شبکه من و تو تنها به تعریف و تمجید از تسلیحات نظامی رژیم صهیونیستی و یا تلاش برای بخشیدن شان قانونی به این رژیم اشغالگر خلاصه نمی‌شود، بلکه گردانندگان شبکه من و تو برای نشان دادن رژیم صهیونیستی بعنوان یک کشور آزادیخواه، تلاش زیادی به خرج می‌دهند.


در یکی از ویژه برنامه‌های شبکه من و تو، کماندو‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی بعنوان افرادی زبده و کارآزموده معرفی شدند که در برابر تروریسم بین المللی می‌جنگند و برای کسب آزادی تلاش می‌کنند.

در یکی از برنامه‌های شبکه من و تو که حالت رپرتاژی و بولتن برای ارتش رژیم صهیونیستی داشت، گزارشگر ضمن مصاحبه با یکی از خلبانان F۱۶ اسرائیلی به هواپیماهای دشمنان رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد که هنگام پرواز در آسمان اسرائیل، مواظب باشند! چون یک عنکبوت بزرگ (F۱۶) در آنجا کمین کرده است.


ارتباط با گروه‌های تروریستی دست آموز موساد، یکی از منابع اطلاع‌گیری شبکه من و تو است؛ این منابع غیر رسمی بویژه در اوضاع ملتهب و متشنج منطقه کمک زیادی به برنامه سازان شبکه من و تو کردند تا این شبکه بعنوان یک از بازوان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، در زمینه وارونه سازی و تحریف اخبار اوضاع بحرانی منطقه نقش آفرینی کند.

گواه گزاره فوق، فیلمی است که یکی از برنامه سازان شبکه من و تو از طریق برقرار کردن ارتباط با تروریست‌های وارداتی سوریه، بدست آورده بود و اقدام به پخش گسترده آن کرده بود.


وحشی نشان دادن کودکان فلسطینی، حمایت از کشتار غزه و القاء این گزاره غیرانسانی که کشتار کودکان غزه به مردم ایران مربوط نمی‌شود، از دیگر دستور کار گردانندگان شبکه من و تو است.

* سنگ تمام شبکه من و تو برای کالاهای اسرائیلی

اما حمایت از محصولات اسرائیلی و تهیه و تدوین برنامه‌هایی در زمینه اقتصاد رژیم صهیونیستی، یکی دیگراز مواردی است که به تقویت گزاره ارتباط تنگاتنگ گردانندگان شبکه من و تو با افراد و نهادهای منتسب به لابی‌های صهیونیستی دامن می‌زند.



دریکی از برنامه‌های شبکه من و تو تحت عنوان "اقتصاد با من و تو" اسرائیل بعنوان قدرتمند‌ترین کشور خاورمیانه و طلایه‌دار اقتصاد جهانی معرفی می‌شود. البته گردانندگان شبکه من و تو، گوشه چشمی هم به تبلیغ صنعت فرهنگی رژیم صهیونیستی دارند و هرازچندگاهی با دعوت از خوانندگان و هنرپیشگان اسرائیلی، سعی در معرفی آن‌ها و تبلیغ و ترویج فرهنگ منحط و غیراخلاقی حاکم بر مناطق اشغال شده می‌کنند.


در یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های شبکه من و تو، برنامه‌سازان برای ترویج سبک زندگی و مد اسرائیلی به موزه یهودیان لندن رفتند؛ تا وابستگی و تعلق خاطر دست اندرکاران این شبکه به رژیم صهیونیستی بیش از پیش عیان شود.



* قدردانی رژیم اسرائیل از عملکرد شبکه من و تو

روزنامه دولتی اسرائیل هاآرتص در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ طی گزارشی با تیتر "تلویزیون من و تو، سفیر صلح خاورمیانه" خروجی این تلویزیون لندنی را رضایتمند و موفقیت آمیز توصیف کرد.



انتقال ساختمان من و تو به یکی از بهترین استودیوهای دولتی انگلیس درست یک هفته پس از قدردانی رسمی رژیم صهیونیستی از این شبکه، گواهی بر مراودات مالی و اطلاعاتی گسترده میان شبکه من و تو و سرویس‌های جاسوسی غربی است.

استودیوی ویمبلدون متعلق به کانال دولتی ۵ انگلیس که میزبان برخی فیلم‌های هالیوودی نیز بوده،‌‌ همان استودیویی است که ساختمان شبکه من و تو به آن منتقل شده است.
در واقع، خرسندی سران رژیم صهیونیستی از عملکرد تلویزیون من و تو، رژیم سلطنتی انگلیس را به تکاپو انداخت تا مجموعه سازمانی ویمبلدون در لندن را به عنوان دستخوش در اختیار گردانندگان من و تو قرار دهد.

گردانندگان شبکه من و تو که از بازخورد برنامه‌هایشان و آگاهی یافتن مخاطبان نسبت به همکاری این شبکه با سرویس‌های جاسوسی غربی بویژه رژیم صهیونیستی، برآشفته و غضبناک شده‌اند، در برنامه‌هایشان تلاش می‌کنند تا واقعیت مذکور را انکار کنند و آن را مضحک بخوانند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران