دیدبان

برخی رسانه‌ها دنبال سپاه‌هراسی هستند

برخی رسانه‌ها دنبال سپاه‌هراسی هستند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، یدالله جوانی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطلب توهین‌آمیز سایت خبرآنلاین که سپاه را مقابل دولت خوانده بود، گفت:‌ خوشبختانه در مقامات ارشد دولتی و وزرا نگاهی که وجود دارد نشان‌دهنده آگاهی نسبت به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سپاه است.

وی ادامه داد: در همایش قرارگاه خاتم‌الانبیا که آقایان نوبخت، زنگنه، سیف،‌ چیت‌چیان،‌ حضور یافتند نگاه آنها نشان از توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سپاه داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: سپاه می‌تواند کمک‌کننده خوبی در سازندگی به دولت باشد و نگاه یاری‌دهندگی سپاه در همه دولت‌ها وجود داشته است و این رویکرد نسبت به دولت یازدهم نیز وجود دارد.

جوانی به رویکرد رئیس‌جمهوری نسبت به سپاه اشاره کرد و گفت: روحانی هم در صحبت‌هایی که در مقاطع مختلف داشته توانمندی‌های این نهاد انقلابی را مد نظر قرار داده است و از ظرفیت‌های سپاه آگاه می‌باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌ای در سال‌های اخیر از سوی غرب و سپس برخی رسانه‌های داخلی دنبال شد، توضیح داد: این پروژه به دنبال سپاه‌هراسی و سپاه‌ستیزی بوده است و متأسفانه برخی در داخل آن را دنبال کرده‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این رسانه‌های داخلی به طور آگاهانه و یا نا آگاهانه گام در پروژه غرب گذاشتند و جریان مشکوکی در حال شکل‌گیری است.

جوانی این سپاه‌هراسی و سپاه‌ستیزی غرب را به دلیل موفقیت‌های این نهاد انقلابی دانست و گفت: شکست‌های غرب در ایران و منطقه و پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شد تا غرب این طرح را دنبال کند.

وی اضافه کرد:‌ متأسفانه عده‌ای در داخل وابستگی به این پروژه غرب دارند و بهتر است دولت جریان‌ها را بررسی نماید چرا که این افراد خواهان آن هستند تا دولت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه استفاده نکند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برخی رسانه‌های وابسته به جریان اصلاحات که نوعی نزدیکی به دولت نیز دارند به گونه‌ای هم‌افزایی با دشمنان بیرونی را دنبال می‌کنند و این جریان باید مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

جوانی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت، کمک به دولت و پرهیز مسئولان دولتی از حاشیه‌سازی اشاره کرد و گفت:‌ دولت باید پشت صحنه این جریان‌های مشکوک را کشف کند و چنین سایت‌ها و رسانه‌های وابسته‌ای را مورد لحاظ قرار دهند.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی افراد در برخی سایت‌ها نفوذ کردند که به غرب تعلق خاطر دارند و با مطرح کردن حرف‌های حاشیه‌ساز انرژی کشور را می‌گیرند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن