دیدبان

مسئولان فریب یک جریان نفوذی را نخورند

مسئولان فریب یک جریان نفوذی را نخورند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار مطلب توهین‌آمیز سایت خبرآنلاین که با عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس‌جمهور» منتشر شده بود، اظهار داشت: در شرایط امروز نیازمند یک وحدت و انسجام حداکثری برای عبور دادن نظام از چرخه پیچیده هسته‌ای و سیاسی که در منطقه وجود دارد، هستیم.

وی افزود: قطعاً اگر این هم‌افزایی بین مؤلفه‌های قدرت در داخل جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، تجربه نشان داده که می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم لذا مسئولان ما باید دقت کنند که در صحبت‌هایشان حاشیه‌سازی نکنند، البته اخیراً آقای رئیس‌جمهور مطالبی را اخیراً مطرح کرد مبنی بر برگزاری رفراندوم که مقداری حاشیه‌ساز شد، این رفتارها و گفتارها می‌تواند ذهن جامعه را خراب و هزینه‌های اجرایی نظام را افزایش دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: به نظر می‌رسد در گزارش سایت خبرآنلاین عده‌ای به دنبال یک موضوع حاشیه جدید برای دولت و کشور هستند.

وی تأکید کرد: صحبت‌های آنان را ما از رسانه‌های اغیار می‌شنویم، امروز همه در داخل نظام جمهوری اسلامی اذعان می‌کنند که سپاه پاسداران خالصانه در صحنه حضور دارد و واقعاً در حال خدمت‌رسانی به انقلاب است.

حقیقت‌پور توضیح داد: سپاه مسئول مرزبانی کشور نیست اما ببینید امروز در سراوان چه می‌کند، سپاه مسئول امور مملکت نیست اما همه شاهدند که سپاه با سرمایه و امکانات مهندسی خودش، چه پروژه‌های عمرانی را برای مملکت اجرا می‌کند و یا اگر امروز توفیقی در صحنه منطقه‌ای می‌بینیم، به خاطر قدرتی است که از فکر و اندیشه بسیج و سپاه داریم، ببینید در عراق و سوریه سپاه چگونه دفاع می‌کند، لذا به نظر می‌رسد انتشار چنین گرارش‌هایی صرفاً برای ایجاد یک فضای جدیدی است تا ذهن‌ها را به سمت دیگری سوق دهند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: باید با افرادی که چنین گزارشی را منتشر کردند، به طور جدی برخورد شود، قطعاً چهار نفر نباید در جایی جمع شوند و سرداران و رزمندگان و ایثارگران بزرگ این نظام مقدس را زیر سؤال ببرند، این برای مردم قابل قبول نیست، دستگاه‌های اجرایی حتماً باید با عوامل انتشار چنین گزارشی به طور جدی برخورد کنند.

نماینده اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: ما در مجلس واقعاً در حال کمک به دولت هستیم و از قوه مجریه به جد می‌خواهیم که فریب یک گروه اقلیت را نخورد و در دام این جریان نفوذی و اقلیت نیفتد و بر پایه اصول اداره مملکت رفتار کند، ساز و کار مملکت آن طور نیست که نتوان بحران و مشکلات را مدیریت کرد، با ساز و کاری که در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد ما می‌توانیم بر تمام مشکلاتمان فائق آییم و برای آنها راهکار قانونی بیابیم.

حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اگر در قانونگذاری اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس پیش آید، مجمع تشخیص مصلحت نظام این مانع را برمی‌دارد، لذا ساز و کار این نظام کاملاً منطقی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن