دیدبان

ولایت پذیری را باید از سید حسن نصرالله آموخت

ولایت پذیری را باید از سید حسن نصرالله آموخت

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، آیت‌الله کاظم صدیقی در آیین اختتامیه نخستین کنگره ملی امامزاده جعفر(ع) که در صحن مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم در شهرستان پیشوا برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) به تبیین سیره و منش پیامبر مکرم اسلام (ص) پرداخت.

وی با اشاره به مأموریت‌ها و رسالت‌های مهم حکومت اسلامی گفت: مهم‌ترین رسالت و ماموریت اصلی حکومت اسلامی مقابله با فساد است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وظایف حکومت و نظام اسلامی در جامعه، عنوان کرد: برخورد قاطع با بی‌حجابی، فساد اقتصادی، هرزگی، رانت‌خواری، دزدی و بی‌بندوباری از جمله وظایف مهم حکومت اسلامی در جامعه و در برابر مردم است.

امام جمعه موقت تهران، مخالفان و معاندان ولایت فقیه را همانند حباب روی آب دانست و متذکر شد: کسانی که تابع و پیرو ولی فقیه باشند جزوی از این اقیانوس بی‌کران می‌شوند، اما افرادی که تبعیت ندارند، افرادی خودخواه و مغرور هستند.

* تبعیت از ولایت فقیه را باید از سید حسن نصرالله آموخت

وی با اشاره به اقدام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان برای بوسیدن دستان رهبر فرزانه انقلاب در برابر افراد سیاسی جهان، بیان داشت: سید حسن نصرالله یکی از بی‌نظیرترین قهرمانان عرب است و باید تبعیت از ولایت فقیه را از او یاد گرفت.

* آمریکا نسخه شفابخش هیچ ملت و امتی نیست

صدیقی، تمام افراد را برای شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی توصیه کرد و متذکر شد: خداوند را شاکریم که با وجود تمام وسوسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ۳۶ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد.

امام جمعه موقت تهران در پایان ا بیان اینکه آمریکا نسخه شفابخش هیچ ملت و امتی نیست، بیان کرد: استکبار جهانی با تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداخته است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن