دیدبان

آزمایش‌ عملکرد مغزی روی پادشاه عربستان

آزمایش‌ عملکرد مغزی روی پادشاه عربستان

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، همزمان با اوج انتشار شایعات مختلف درباره وضعیت جسمانی و بیماری عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، آخرین اخبار غیررسمی و شایعات نشان می‌دهد که آزمایش‌های عملکرد مغزی بر روی پادشاه عربستان صورت گرفته است.

برخی منابع خبری نامعتبر نیز از خبر مرگ و برخی دیگر از به اغما رفتن او خبر داده‌اند اما هیچ یک از این اخبار از جانب منابع نزدیک به عربستان نیز تأیید نشده است.

از طرفی دیگر، بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، «سلمان بن عبدالعزیز» ولی‌عهد عربستان، در جلسه امروز شورای وزیران، مدعی شد که حال پادشاه خوب است. اما دیوان پادشاهی عربستان، بعد از دو روز از آخرین بیانیه درباره وضعیت شاه، هنوز خبر جدیدی اعلام نکرده است.

پادشاه عربستان، بامداد چهارشنبه گذشته ۳۱ دسامبر، در پی مشکل تنفسی به بیمارستان شهرک پزشکی «ملک عبدالله» در ریاض منتقل شد و هنوز در آن بستری است. دو روز گذشته نیز دیوان پادشاهی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مشکل شاه سعودی، تنفسی است و برای او لوله‌های اکسیژن وصل شده است.

روز گذشته نیز «عمر عبدالعزیز الزهرانی» از فعالان سیاسی عربستان در صفحه توئیتر خود نوشت که «تا ساعاتی دیگر، مردم (عربستان) خبری مهم و حساس را خواهند شنید که برخی را خوشحال و برخی را غمگین خواهد کرد».

الزهرانی افزود: اما خردمندان از خدا خواهند خواست که آنان را از شری که پس از انتشار این خبر خواهد بود، آنان را حفظ کند.

تاکنون سران و رهبران کشورهای نزدیک به عربستان سعودی مانند بحرین، مغرب و لبنان با تماس با ولی‌عهد عربستان جویایی وضعیت پادشاه عربستان شده‌اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن