دیدبان
بیانیه پایانی پویش مردمی "فراموش نمی کنیم":

فضای مجازی بستری برای جریان سازی در راستای اهداف انقلاب

فضای مجازی بستری برای جریان سازی در راستای اهداف انقلاب

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، پویش مردمی #فراموش_نمیکنیم با صدور بیانیه‌ای از مشارکت گسترده مردم شهرهای مختلف کشور در این پویش مجازی قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تلاش و همدلی همه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، از کاربران فضای مجازی تا اهالی رسانه و هنرمندان پویش مردمی #فراموش_نمیکنیم در راستای بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه برگزار و مورد استقبال مردم انقلابی کشورمان در نقاط مختلف کشور قرار گرفت.

انتشار تصاویر مردمی از اردبیل، کرمان، شهرکرد، همدان، گرگان، ایلام، شیراز، آباده، استهبان، اراک، رشت، بابلسر، خمین، آمل و ... علاوه بر تهران در شبکه های اجتماعی مختلف خود گواه این استقبال پرشور است. استقبالی که با به میدان آمدن چهره های شناخته شده از نمایندگان مجلس، هنرمندان، ایثارگران و ... همراه شد.

در طول برگزاری پویش نشان داده شد که فضای مجازی می تواند محلی برای جریان سازی در راستای اهداف انقلاب و منافع ملی باشد و شورشگران علیه جمهوریت را چنان برآشفته کند که کاری جز واکنش های تقلیدی ناشیانه و منفعلانه، آن هم در راستای تقویت خواست پویش «فراموش نمیکنیم» برای فراموش نکردن فتنه سال 88 از آن ها بر نیاید.

این پویش نشان داد که می توانیم هوشمندانه، نقشه براندازانه جبهه ضد انقلاب را بر هم بزنیم و اجازه ندهیم گذشت زمان غبار فراموشی بر آنچه باید به یاد داشته باشیم بنشاند.

این پویش نشان داد که ما می توانیم صدای خود را از این صفحه های مجازی به صحن علنی مجلس برسانیم و پیام خود را از رسانه ملی و تیتر اول روزنامه ها به مردم برسانیم.

این پویش نشان داد که مردم انقلابی اجازه نخواهند داد برخی چهره های سیاسی با دمیدن نفس مصنوعی به پیکر بی جان فتنه و پاک کردن گناه فتنه گران از این نمد برای خود کلاهی درست کنند و با تمسخر حافظه تاریخی ملت تمام عبرت های این فتنه بزرگ را به گردباد فراموشی بسپارند.

این پویش نشان داد که تا «مبارزه هست، ما هستیم».

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن