دیدبان

زمان فراخوان مشمولان حج تمتع

زمان فراخوان مشمولان حج تمتع

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ، سعید اوحدی با بیان این‌که ۱۷ ربیع‌الاول در تقویم کاری سازمان حج و زیارت زمان فراخوان مشمولان اعزام به حج تمتع سال ۹۴ در نظر گرفته شده و در تاریخ یاد شده، مشمولان حج آتی طی اطلاعیه‌ای برای نام‌نویسی در کاروان‌ها فراخوان خواهند شد، اظهار داشت: ۱۰۰ درصد قراردادهای مربوط به اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران ایرانی حج تمتع سال آینده در مکه مکرمه و مدینه منوره منعقد شده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

اوحدی با بیان این‌که در حج تمتع سال گذشته و سال جاری حدود ۶۴ هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند گفت: امسال نیز مانند سال گذشته، فراخوان زائران ایرانی حج تمتع، ۴ ماه زودتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه از دیدار با وزیر حج عربستان در سوم بهمن خبر داد و گفت: در این دیدار، تفاهمنامه حج تمتع سال آینده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان امضا خواهد شد.

وی افزود: قرار است از امسال ۱۷ ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) در تقویم کاری سازمان حج و زیارت به عنوان زمان فراخوان از مشمولان حج تمتع هر سال تثبیت شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران