دیدبان

آیا مسکن مهر گران میشود؟

آیا مسکن مهر گران میشود؟

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سیدمحمد پژمان اظهار کرد: در بحث افزایش قیمت مسکن مهر به‌دنبال مقصر گشتن کاری را درست نمی‌کند، تورمی در کشور به وجود آمد حالا منشاء آن چه بود بحث دیگری است.

وی با بیان این‌که "با این حال تورم به یک افزایش قیمت دامن زد که منجر به اعلام افزایش شد"در پاسخ به این پرسش که یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن مهر مصوبه دولت دهم اعلام می‌شود، تصریح کرد: مهم نیست این‌که مرزبندی کنیم، دولت جمهوری اسلامی ایران است و حالا هر اسمی داشته باشد؛ نهم، دهم، یازدهم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که به هر صورت -این- یک واقعیتی است که در کشور جریان دارد، تاکید کرد: این‌که قیمت افزایش می‌یابد یا نقصی در تامین خدمات وجود دارد واقعیت کشور است. فکر می‌کنم همه افراد تصمیم‌گیر همان لحظه فکر می‌کنند -این تصمیم‌گیری- بهترین است و به دنبال این هستند که شرایط عالی را برای مردم فراهم کنند.

پژمان اظهار کرد:‌ حالا این‌که دقت -تصمیم‌گیری- کم است یا گرفتاری و موانعی به‌وجود می‌آید باید این واقعیت‌ها را بپذیریم و برای کم کردن این آسیب‌ها و ایرادات کار کنیم.

وی با یادآوری این‌که پروژه مسکن ویژه تهران مشکلات زیادی داشت، افزود:‌ با استقرار دولت یازدهم برای آن فکر شد و از افراد متبحر و متخصص برای این کار کمک گرفته شد و به همین دلیل مسائل آن به حداقل ممکن رسیده است. در بحث مسکن مهر به جای شتاب‌زدگی با این هدف که خانه را زودتر به مردم تحویل دهند باید مقداری با پختگی بیشتری عمل می‌شد تا مشکلات امروز به وجود نمی‌آمد.

وی با تاکید بر این‌که اصراری بر افزایش قیمت مسکن مهر نداریم، بیان کرد: اگر هزینه‌ها با موجودی پول برابری کند هیچ کس تمایلی به افزایش قیمت ندارد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران