دیدبان

موافقت وزیر ارشاد با یک استعفا

موافقت وزیر ارشاد با یک استعفا

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، "حسین طاهری"مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی که از ابتدای حضور "علی جنتی" در مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست این مرکز را به عهده داشت روز گذشته استعفای خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم کرد و خبر پذیرش این استعفا صبح امروز منتشر شد.

بنا بر این گزارش، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبر موافقت "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای "حسین طاهری" از سمت مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای خطاب به "علی مراد خانی" معاون امور هنری اش با استعفای "حسین طاهری" مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرده و ازعلی مراد خانی معاون هنری خود خواسته تا تعیین مدیر کل جدید، برای اداره کل هنرهای نمایشی سرپرستی مشخص کند.

گفتنی است، اعلام این خبر در حالی صورت می گیرد که "حسین مسافر آستانه" از مدیران سابق مرکزهنرهای نمایشی که از ابتدای کار دولت یازدهم در سینما با سمت مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری مشغول به کار بود هفته گذشته با اعلام تغییرات در شیوه کار این موسسه در گفت گو با رسانه ها خبر از احتمال عدم حضورش در موسسه رسانه های تصویری داد و گفت احتمال دارد به مرکزهنرهای نمایشی برود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن