دیدبان

جماران امام یا جماران فتنه؟+تصاویر

جماران امام یا جماران فتنه؟+تصاویر

دیدبان: سایت جماران که هدف از فعالیت خود را "پاسداشت و ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی" اعلام کرده، در اقدامی عجیب، صفحه نخست خود را دربست دراختیار حامیان فتنه 88 و هتاکان به ودیعه امام خمینی(ره) قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی خیبر آنلاین، این سایت که در محافل سیاسی به انتساب به حسن مصطفوی معروف است، با انتشار دو مطلب از افراد معلوم الحال حامی فتنه، با انتخابی تیتری عجیب، به تریبونی برای ترویج اندیشه های مخالفان ولایت فقیه مبدل گشت.

براساس این گزارش، "جماران" در یک روز دو مطلب از یوسف صانعی و محمود امجد را منتشر کرد که در یکی از آنها، با مرجع تقلید نامیدن صانعی، پرسش و پاسخی شرعی از وی را مورد بازنشر قرار داد.

 


این اقدام سایت "جماران" درحالی صورت گرفته که صانعی، علاوه بر حمایت های آشکار و پنهانش از جریان فتنه ای که مبانی و اندیشه های امام خمینی(ره) را مورد هجوم قرار داده بود، بی ادبانه ترین توهین ها که قابلیت پیگیری حقوقی نیز دارد، را نثار رییس جمهور قانونی کشور کرده بود.

"جماران" در مطلب دوم، با عنوان عجیب "متاسفانه امروز نه جمهوری اسلامی است نه اسلامی"(!؟) سخنرانی یکی از حامیان فتنه که در همان ایام به نشانه اعتراض ایران را به مقصد مالزی ترک کرده بود، را منتشر نمود.


مسئولان این سایت باید توضیح دهند که منظورشان از عدم اسلامیت و جمهوریت امروز چیست؟ آیا انتخاب شیخ حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری را هم در راستای همان عدم جمهوریت قلمداد کرده اند؟ و اصولا آیا برای این تیتر خود ادله محکمه پسندی جهت ارایه در اختیار دارند؟

از سوی دیگر، در بعد اسلامیت، اگرچه ضعف های بسیاری در رفتار برخی مسئولان (به ویژه در حوزه اجرا مشهود است) اما در نظامی که برپایه ولایت فقیه شکل گرفته و به عنوان یادگار ارزنده امام خمینی(ره) در راستای رسیدن به اهداف عالیه خود به پیش می برد، عدم اسلامیت مدنظر حضرات دقیقا متوجه چه موضوعاتی است؟ آیا به روزه خواری علنی در روز قدس سال 88، هتک حرمت عزای سیدالشهداء(ع) و سوت و کف زدن های فتنه گران در همان سال نیز بازمی گردد؟!

همچنین، از حجت الاسلام حسن مصطفوی انتظار می رود اگر این سایت متعلق به اوست، نسبت به اخبار منتشره در آن به افکار عمومی پاسخ دهد و اگر نیست، با صراحت این عدم انتساب را اعلام کند تا شبهات ایجاد شده مرتفع شود.

به هرحال، آنچه که اهمیت دارد این است که کلمه "جماران" به واسطه حضور خورشید انقلاب در حسینیه معروف آن، یکی از واژگان مقدس در نظر آزادیخواهان ایران و عرصه بین الملل شناخته شده است؛ هرچند در هر منطقه ای، احتمال زندگی خوب و بد در همسایگی یکدیگر وجود دارد، اما حداقل در بعد رسانه ای، ای کاش از این کلمه که خاطرات خوبی را به یاد مردم می آورد، عده ای به فکر سوءاستفاده باندی- جناحی- فامیلی خود نباشند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن