دیدبان

تلاش رژیم صهیونیستی برای افزایش ایدز در جهان

تلاش رژیم صهیونیستی برای افزایش ایدز در جهان

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، "محمدحسن قدیری‌ابیانه" با اشاره به این که رژیم صهیونیستی با شعار سلطه از نیل تا فرات که به صورت خط های آبی در پرچم‌شان نمود دارد ظهور پیدا کرده، اظهار داشت: این اشغال با خرید زمین‌های فلسطینی آغاز شد و پس از آن، سرزمین از دست فلسطینی‌ها درآمده و تعدادی از آن‌ها آواره شدند.

این کارشناس علوم استراتژیک افزود: در واقعیت رژیم صهیونیستی در موقعیت انفعال قرار گرفته به طوری که به دور خود دیوار کشیده است و هم چنین در مقابل شعار از نیل تا فرات صهیونیست‌ها، شعار آزادسازی همه فلسطین (از نهر تا بحر) قرار گرفته است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که این رژیم دارد دست از خواب آشفته خود برنداشته و از آنجایی که در فاصله بین نیل تا فرات ۱۴ کشور قرار دارد که مکه و مدینه را نیز شامل می‌شود در نتیجه به دنبال خرید زمین‌های این منطقه هستند.

وی اضافه کرد: خرید زمین در موصل نیز در همین راستا قرار دارد، هم چنین آن‌ها برای عملی کردن این اقدام خود و خارج کردن این منطقه از دست مردم و صاحبان واقعی آن دست به اقدامات مختلفی زده‌اند.

این کارشناس عالی علوم استراتژیک ادامه داد: گسترش بیماری‌هایی مانند ایدز در کشورهایی که بین نیل تا فرات هستند، هم چنین بیماری‌های واگیردار و گسترش سرطان، مسموم کردن محصولات کشاورزی و غذایی به منظور مرگ یا کاهش طول عمر افراد نیز از این اقدامات محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید دانست که صهیونیست‌ها خبیث‌ترین افراد روی زمین هستند اما موجودیت آن‌ها رو به قهقرا بوده و اضمحلال آن‌ها در آینده‌ای نه چندان دور قطعی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن