دیدبان

مدعی عرفان باز هم به تناقض گویی افتاد!

مدعی عرفان باز هم به تناقض گویی افتاد!

دیدبان: سایت جماران که به پایگاه معاندان راه امام(ره) و اظهار نظرهای آنان تبدیل شده است در خبری مطالبی را از مدعی عرفان که بویی هم از آن نبرده است منتشر نمود!

بنا بر این گزارش این سایت به نقل از امجد که زمانی با جلسات به ظاهر عرفان، خود! و دیگران را فریب می داد نوشت: " متاسفانه امروز نه جمهوری است نه اسلامی!/ امام خمینی جهان را تکان داد و ما دنیا پرستان خودپرست، انقلابی بی نظیر را ضایع کردیم و آبروی خود بر باد دادیم".

به گزارش خبرنگار ما سایت های ضد انقلابی که از وی بعنوان آیت الله!! یاد کرده اند به نقل از جماران نوشتند که محمود امجد در آیین عزاداری ۲۸ صفر گفت:
" انقلاب عظیمی شد به نام جمهوری اسلامی، متاسفانه [امروز] نه جمهوری است نه اسلامی! انقلاب بسیار بزرگ و عظیم و بی نظیری به رهبری یک عالم دینی رخ داد که به نقل یکی از معتبرترین مجلات فرانسه نوشت: " مردی که جهان را تکان داد" اما افسوس و هزاران افسوس ما دنیاپرستان خودپرست همه چیز را ضایع کردیم و آبرو و حیثیت پر ارزش خودمان را بر باد دادیم. این همه هزینه، این همه فداکاری، این همه شهدا، جانبازان، آزادگان و وفاداری مردم که از همه چیز برای نظام گذشتند."

وی همچنین اظهار داشته است : " متاسفانه امروز نه فقط قحطی اخلاق است بلکه قحطی خداست. اصلا باید خجالت بکشیم و از شرم و خجلت آب شویم که خیلی از خدا بی خیر شده ایم."

در این زمینه ابتدا باید به حجت الاسلام سید حسن خمینی بگوییم که معلوم هست در اطراف شما و موسساتی که منتسب به حضرت امام (ره) هستند چه می گذرد که کسانی که علم مخالفت با نهضت امام(ره) را در حال حاضر به دوش می کشند از تریبونهای شما استفاده می کنند و نظام و راه و ارزشهای امام(ره) را با شدیدترین الفاظ مورد اهانت و حمله قرار می دهند؟

حضرتعالی اگر قادر نیستید آنها را اداره نمایید لطفا از خیرش بگذرید و با تعطیل کردند آنها روح امام(ره) بزرگوارمان را بیش از این نگذارید آزار ببیند.

ثانیا به جناب استاد مدعی اخلاق باید گفت اگر اسلامی که شما از آن دم می زنید باید مورد تایید بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو اسراییل باشد که دارند از شما تعریف می کنند و حرفهای شما را منتشر می نمایند باید گفت حضرت امام(ره) ما را از گوش دادن به آن پرهیز نموده و فرموده است فریب آنها را نخوریم.

ثالثا اگر جمهوری شما هم باید به تایید دولت خبیث انگلیس و آمریکا برسد باز هم باید بگوییم ارزانی شما و طرفداران جنبش سبز منحوس شما که الان با پایمال کردن خون شهدای این کشور در حال عیش و نوش گذرانی در همانجاها هستند باشد، ملت ما رنج تحریم و نداری را به دلارهای ذلت و خاری ترجیح می دهند.

رابعا اینکه ملت را به بی خدایی متهم کرده اید این هم از وجود عالم نماهایی همانند شما می باشد که بجای رسیدگی به این امور بخاطر ندادن پاسپورت فرزندش جاروجنجال به پا می کند و به زمین و زمان بد و بیراه می گوید و تازه از اخلاق و خلق خوش هم سخن می گوید!

خامسا حضرت آقا حرف آخرتان را بزنید شما چه می خواهید تا تقدیمتان کنند تا این جاروجنجالها خاتمه پیدا کند ما که می دانیم قضیه چیست!؟

منبع: عصر امروز

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن